Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sylva schreef:Op zich is er niet heel veel anders voor t toekomstbeeld. Door de erge HB van februari afgelopen jaar en de kanteling in beide hoefbenen deden we al niet bijzonder veel en wisten we dat t bij stappen en draven buiten bleef. Maar in het kader van de pijn die je m hebt moeten laten doorstaan en dat het ene probleem weer een andere heeft gecreëerd, dat is onwijs frustrerend. Zo veel oliebol in zo'n korte tijd en altijd maar pech.
Hij is nu net 10. Ik heb m 6,5 jaar.

maar het was niet aan mij om de uitslag hier te vertellen.
Het shetje was ook uberlief hoor, maar ik ben echt gevallen voor dat gave Welsh cobje. Wat een heerlijk ding, en zo duidelijk in zijn gedrag (Sylva snapt wel wat ik bedoel). Ze mag echt blij zijn dat ze met trailer en paard nog bij mij thuis van het erf kwam
Ik had zelf nl echt kissing spines verwacht zoals hij reageerde op aanraking van zijn rug en na de thermografie. Gelukkig is dat niet het geval, en die ontsteking die komt eruit (heb ik je niet eens verteld maar Clips heeft die ontsteking ook al 2x gehad).