Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RianneH schreef:Maar waarom zag de da het dan niet, dat het probleem bij ondervoeding lag?
En zo blijkt maar weer, vertrouwen is goed, controle is beter. Hopelijk knapt ie snel op!
Arisca2005 schreef:Huh? volg het topic al een tijdje heb geen namen voorbij zien komen....heb ik het gemist?
eschpolder schreef:Mijn reactie betreffende dit topic en zijnde berichtgeving:
Ik betreur de gang van zaken in ons geschil betreffende ons wederzijdse contract beëindiging 1 aug jongsleden.Uit je berichtgeving maak ik op dat je algehele gezondheidscheck bij een veearts duurder is uitgevallen als naar verwachting,ik hoop oprecht dat je nu op je nieuw ingetrokken stallingsplaats alles wel naar verwachting en behoeften zal vergaan!
Ik ben tevens oprecht als ik jou en je paard alle gezondheid toewens en hopelijk zullen alle problemen en ziekte die je bij ons ondervond opgelost worden. Helaas kan ik niet meer dan betreuren dat hierin deze berichtgeving naam en toenaam en adresgevens worden verstrekt.Ik ben helaas dan ook genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen omtrent deze berichtgeving/vermelding daar het wettelijk verboden is en in de categorie laster valt!
Ik zal dan ook het forum bokt vragen om dit topic te sluiten en te verwijderen,verdere juridische stappen zullen niet genomen worden hierin,daar ik naar alle volwassenheid dit geschil gewoon wilde oplossen.
Hierin hopelijk voldoende informatie te hebben verschaft omtrent deze berichtgeving,
Met vriendelijke groeten,Fenny van Wageningen
Eschpolder Quarterhorses.
Brainless schreef:eschpolder schreef:Mijn reactie betreffende dit topic en zijnde berichtgeving:
Ik betreur de gang van zaken in ons geschil betreffende ons wederzijdse contract beëindiging 1 aug jongsleden.Uit je berichtgeving maak ik op dat je algehele gezondheidscheck bij een veearts duurder is uitgevallen als naar verwachting,ik hoop oprecht dat je nu op je nieuw ingetrokken stallingsplaats alles wel naar verwachting en behoeften zal vergaan!
Ik ben tevens oprecht als ik jou en je paard alle gezondheid toewens en hopelijk zullen alle problemen en ziekte die je bij ons ondervond opgelost worden. Helaas kan ik niet meer dan betreuren dat hierin deze berichtgeving naam en toenaam en adresgevens worden verstrekt.Ik ben helaas dan ook genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen omtrent deze berichtgeving/vermelding daar het wettelijk verboden is en in de categorie laster valt!
Ik zal dan ook het forum bokt vragen om dit topic te sluiten en te verwijderen,verdere juridische stappen zullen niet genomen worden hierin,daar ik naar alle volwassenheid dit geschil gewoon wilde oplossen.
Hierin hopelijk voldoende informatie te hebben verschaft omtrent deze berichtgeving,
Hoezo is dat wettelijk verboden en sinds wanneer valt je mening geven onder laster??
En welke juridische stappen zou je willen ondernemen dan?
Denk niet dat er veel te winnen valt.
blackflicka schreef:Het valt wel onder laster iemand zwart maken zo op internet maar dan nog heeft de ts gelijk de paarden moeten goed gevoerd worden als paarden vermageren door te weinig voer is de stal wel verantwoordelijk want die eigenaar heeft de taak wordt er ook voor betaald om die dieren naar behoren en plicht te verzorgen.
En paarden die op stal staan moeten minstens 3 a 4 keer per dag gevoerd worden het liefst natuurlijk onbeperkt hooi maar ja waar vind je zulke stallen.
En paarden kunnen daar wel een maagzweer van krijgen het speeksel dat ze aanmaken houdt de zuurgraad van de maag op peil goede voeding is gewoon belangrijk ik zou daar zeker geen paard stallen als me dier honger moet lijden gelukkig zelf een eigen stal waar ik alles zelf kan beheren.
Citaat:Laster is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar te beschuldigen van zaken waarvan degene die de beschuldiging uit weet of had moeten weten dat deze onwaar zijn.
Billy schreef:Ik vind de reactie van die eschpolder wel hilarisch eerlijk gezegd. Wel geld opstrijken, niet je afspraken nakomen en dan nog blaten over laster....Je kunt maar lef hebben......![]()
zodiacje schreef:Nou nou nou..
Ervaringen uit de eerste hand mogen hier dus zie daar het probleem niet in.
Daarnaast zie ik hier geen smaad of laster in omdat er feitelijk woed weergegeven wat er van tijd tot tijd is voorgevallen.
ts je wist echter wat het voer beleid was toen je er ging staan en ik mag toch aannemen dat je zelf ziet hoeveel hooi er gevoerd word of dat minstens na gaat?
Ik wil het niet opnemen voor de stal en ben blij voor je dat je weg bent echter ik denk dat als je de vinger zo duidelijk wijst dat je toch ook even naar jezelf mag kijken..
Snap overigens je emoties erbij en wens je paard veel beterschap
Hannanas schreef:Billy schreef:Ik vind de reactie van die eschpolder wel hilarisch eerlijk gezegd. Wel geld opstrijken, niet je afspraken nakomen en dan nog blaten over laster....Je kunt maar lef hebben......![]()
Hihi met nadruk op blaten!
Kom op zeg, het is al teveel moeite een degelijke, persoonlijke en aardige reactie te geven van desbetreffende stalhouder.
Idioot onnodige poeha taal, vast gehoopt op extra kracht in het bericht. Slaat echter de plank volledig mis.
Fijn dat je paard verhuist is!
Ik hoop dat je paard snel bij trekt.
Behandeling tegen maagzweren kan nu geen kwaad.