Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xBontfire schreef:@hwn
De weide is echt mega kaal hoor, maar ik zal erop letten. Alleen ze staat eigenlijk al de hele dag op het zand want er staat gewoon zo weinig gras dat ze toch niet meer grazen. Een graasmasker heb ik wel, dus ik wil het best proberen hoor.
Die bijrijdsters kan ik me niet veroorloven om af te zeggen, want dan is mijn stalgeld weg (ik betaal haar zelf met dus deels de opbrengst van de lease..) maar ik hou je woorden in mijn achterhoofd en als ik de DA eindelijk kan laten langskomen zal ik het ook zeker aanhalen. Maar ik ga niet nu mijn bijrijdsters al meteen schrappen.
xBontfire schreef:geerke schreef:weet jij hoe google werkt?
Kun jij ook nuttige reactie's geven of niet? Had al een vrij nutteloze reactie gehad van je, eerder in dit topic.
Ik zat toevallig op mijn telefoon en dan werkt zo'n browser nu eenmaal niet zo handig.
marleen_usar schreef:Is er getest op Leverbot?
xBontfire schreef:marleen_usar schreef:Is er getest op Leverbot?
Dat had dan opgemerkt moeten worden met het monster van de huid dacht ik? Aangezien het ook eens soort wormpjes zijn.
Tenminste dat dacht ik, maar als de uitslag morgen negatief op Cushing is ga ik sowieso nog dingen aandragen waar ik - we - aangedacht hadden.