Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
of iemand heeft geen tijdsbesef
fenijro_tani schreef:HB kan hele erge gevolgen hebben voor een pony, soms is het na één dag al te laat.
Dus pas na 2 maanden actie ondernemen is érg zorgwekkend.
Ik hoop dat het niet waar is, want anders is deze pony waarschijnlijk in vreselijke pijn.
En waarschijnlijk zou de pony er geen 100% bovenop komen, als je zo lang wacht kan het zelfs zijn dat ze ingeslapen moet worden!
Wipher schreef:fenijro_tani schreef:HB kan hele erge gevolgen hebben voor een pony, soms is het na één dag al te laat.
Dus pas na 2 maanden actie ondernemen is érg zorgwekkend.
Ik hoop dat het niet waar is, want anders is deze pony waarschijnlijk in vreselijke pijn.
En waarschijnlijk zou de pony er geen 100% bovenop komen, als je zo lang wacht kan het zelfs zijn dat ze ingeslapen moet worden!
Dat is nou het jammere aan internetforums. Ik zou heel erg graag willen weten wat waar is van dit verhaal. Als het waar is, heb ik medelijden met de pony in kwestie. Ik weet niet goed of je de kinderen iets kunt aanrekenen, maar het zou toch wel handig zijn als die ouders daarin gingen mee kijken. En als het niet waar is, dan zou het toch wel handig zijn als de ouders ook eens meekijken in het internetgebruik.
Believe schreef:bertbart schreef:Bedankt allemaal! Ik wil jullie allemaal bedanken! Met Barrie gaat het super! Hij loopt en rent zelf in de paddock! Topp
pony die hoefbevangen is en opeens weer rent door de paddock?