Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tylando schreef:dierenarts neemt bloed daarvoor af... zoek maar eens op google en op bokt zijn er ook topics over
Tes22 schreef:Ik denk dat ze doelt op de parameters; o.a. bloedglucose
tylando schreef:dierenarts neemt bloed daarvoor af... zoek maar eens op google en op bokt zijn er ook topics over
:
was alleen ter verduidelijking van hetgeen jij bedoelde.
tylando schreef:juist en heel fijn dat je mij blijft aanvallen terwijl ik alleen probeer te helpen en niemand mijn mening opdring!
ik kan hier geen heel verhaal met van alles opzetten. .ben afhankelijk van mijn mobieltje en die werkt niet echt mee soms.
vandaar mijn snelle en wat kortere antwoorden.
maar weer typisch bokt om mensen gelijk aan te vallen.
ik praat over mijn ervaringen en dring verder niemand wat op..dus mag er best wat vriendelijker gereageerd worden.
Ik hoop dat je eerdaags een keer in staat bent om achter een PC te kruipen en goed uit te leggen op basis waarvan je zoiets beweert.
mamendt schreef:Ik denk dat ik het toch ga proberen de Subli dieet mix. En dan meer hooi voeren en gewoon een paar handjes sublidieet mix. Waarschijnlijk komt het daar toch op neer ..gewoon proberen en dan kijken hoe ze het daar op doet...Bij de subli dieet mix zitten in ieder geval geen granen, of veel suikers/zetmeel dat is al wat waard. Behoord mais eigenlijk tot de graanproducten?
mamendt schreef:Ik zag net trouwens dat in de Marstall Islander die ik voer geen eiwitten zaten..ik dacht dat dat juist een pluspunt was maar na alle verhalen hier...mischien dat ze daarom zo arm in de bespiering blijft omdat ze eiwitten mist????? En ook van de knoflook in de Islander ben ik niet zo'n fan eigenlijk..
Ik kan inderdaad best wat aardiger doen.