Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RaafSmits schreef:Dat is nog een flink dik been.....
Komt dat nog helemaal goed??
Afschuwelijk hebben die verwondingen er uit gezien, niet alleen bij jou paard maar ook van andere op het forum.
De draad zou eigenlijk verboden moeten worden.
Een van mijn honden is er vroeger eens doorheen gerend....
Pezen door en zwaar kreupel, ook voor een windhond niet fijn......

Gewoon door de draad heen gekropen, ondanks dat er evenveel stroom opzit als bij de prikkeldraad op hun wei (zelfde circuit). Ze hebben precies net die ene extra pijnprikkel nodig om hen te belemmeren van uit te breken.
maar als het uiteindelijke resultaat maar goed is! 

Tis duidelijk dat het verband een grote must is momenteel. Maar de wond is wel rondomrond dicht. Je kan dus geen vinger meer steken tussen vel en vlees, zoals in het begin.
ben weer helemaal sipjes. Normaal wacht ze tot het ene voorbij is voordat ze weer wat nieuws krijgt. Hopelijk gaat het met koelen al stukken beter. Ze liep nu net ook ietsjes beter dan vanmiddag maar ben er niet helemaal gerust op. 3 dagen geleden is ze best wel hard op haar gezicht gegaan in de wei waarbij ze in eerste instantie nie t wilde opstaan, maar uiteindelijk weer door de wei vloog heb haar toen gepakt en heb een half uur met haar gestapt voordat ik haar weee binnen had gezet en de kont goed warm gehouden. Ik hoop dat ze ooit eens niks heeft zou voor haar ook veel plezieriger zijn