Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kimmiee19 schreef:Da's mogen niet zomaar meer ontworming uitgeven zonder recept ect.. Veel willen dus langs komen om de besmetting te zien.
Als je nu via het woud doet krijg je via hun de ontworimg als je paard inderdaad positief is getest op wormen. Hun hoeven dus niet langs te komen.
gohya schreef:Het waren restanten wat er bij die D.A. nog lag,nu hebben ze helemaal geen kuren voor paarden meer.
Toen heb ik ze via Internet gekocht,wel eerst gegooled op naam,of het wel goede waren.
hoofvision schreef:je hebt nu idd goed ontwormd! en er zal nog een vervolg nodig zijn, wat ik bedoelde is dat al je met je huidige beleid (ik gellof 1 x per jaar de rest ontwormen en elke dag weide uitmesten) elk jaar spoelwormen hebt er iets niet helemaal goed gaat.
gohya schreef:Het is elk jaar 1 spoelworm die ik tref in de mest,het zijn er nooit meerdere.
Ik zal voortaan een zwaardere kuur geven 1 x per jaar,die tegen álle wormen is.Miss. is die Ivermectine wel te licht voor ze. Ik betaal 25,- voor zo'n wormenkuur bij de D.A. dacht dat dat wel goede kuren waren.