En het kan ook iets dikker zijn omdat ze een dikke wintervacht heeft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xRiiannex schreef:Misschien is ze bij haar vorige adres heel erg verwent met allemaal eten?
En het kan ook iets dikker zijn omdat ze een dikke wintervacht heeft
En de wintervacht vertekend idd ook wel wat hoor... set_elkol schreef:[ [url=m/uXIhEq.jpg]Afbeelding[/url] ]
dit was Blue in het voorjaar
ja, gewoon te dik kan ook he! 
bettyvn schreef:hahaha tis bij jou niet gokken op datum, nee gokken op drachtig...
ik hoop voor je van niet en voor de eventuele mamma hoop ik ook van niet, maar heb er geen verstand van
ik zit net te denken omdat ze nog zo jong is zou ze darom nog steeds gewoon normale billies en nekje hebben? omdat er hier mensen zijn die zeggen dat bij een dikke pony de billies en nek dikker zijn..? mijn verzorg pony van 3.5 was normaal in nek en billen maar kon dr buikje ook aardig dik maken.
al vind ik dr wel een bijzonder buikje hebben...
_Michelleee schreef:bettyvn schreef:hahaha tis bij jou niet gokken op datum, nee gokken op drachtig...
ik hoop voor je van niet en voor de eventuele mamma hoop ik ook van niet, maar heb er geen verstand van
ik zit net te denken omdat ze nog zo jong is zou ze darom nog steeds gewoon normale billies en nekje hebben? omdat er hier mensen zijn die zeggen dat bij een dikke pony de billies en nek dikker zijn..? mijn verzorg pony van 3.5 was normaal in nek en billen maar kon dr buikje ook aardig dik maken.
al vind ik dr wel een bijzonder buikje hebben...
Tgoh het zou kunnen hoor!!![]()
Maar mijn veulen, Djune, heeft ook een dik buikje, maar haar hals en billen zijn daarbij wel mee proportie.
Dat s niet het geval bij kleine Paulien! :s
Maar dan zou ze inderdaad toch niet al zo'n buik hebben als ze pas 4,5 maand drachtig is..
. Mijn bijrijdpaard is overigens ook 5 maand drachtig en daaraan is het wel al goed te zien. Al vind ik de buik van mijn bijrijdpaard er anders uitzien dan die van haar.. Kirrr schreef:Haha, Michelle, dit kan echt alleen jou 2keer overkomen.![]()
Ik hoop dat ze niet zwanger is, zowel voor het beestje als voor jou, jullie hebben nu wel andere prioriteiten denk ik.
Heb je al een afspraak met de DA?
voor haar is het niet ideaal...
ElinaSK schreef:Ik heb destijds ook Elina gevolgd en ben nu wel echt benieuwd. Mijn bijrijdpaard is overigens ook 5 maand drachtig en daaraan is het wel al goed te zien. Al vind ik de buik van mijn bijrijdpaard er anders uitzien dan die van haar..
heb je een foto van je bijrijdpaard?
_Michelleee schreef:Ja, het kan dat ze gewoon te dik is hoor.heb je een foto van je bijrijdpaard?
. Ik kan nieuwe foto's maken vrijdag, maar dat heeft niet zo veel zin