Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Joolien schreef:

Cayenne schreef:Joolien schreef:
Die link is hier al een paar keer voorbij gekomen
TS, ik snap best dat je het op deze manier wilt proberen, maar je probeert het al zo lang op deze manier en je paard is er al tijden niet mee geholpen.
Ik denk dat iedereen hier vooral flabbergasted is dat je het paard nu niet door een goede kliniek laat doorlichten. Hoe lang moet dit paard je nog duidelijk maken dat het op deze manier niet gaat lukken?
gossa4ever schreef:ik snap dat jullie dit denken maar ik weet zeer zeker dat dat niet de intentie is van de kliniek!
en wat betreft de knieen, doordat hij last heeft van de wrijving bij zn bekken ontlast hij dat natuurlijk waardoor hij dingen compenseerd en dus ook zn achterhand niet helemaal goed gebruikt dus ook niks opkan bouwen en dus zijn knieen ook niet sterker kunnen worden!
ik ben naar deze kliniek gegaan op advies van een stal waar ik help, en daar zijn enorm goede ervaringen met deze kliniek, dus geloof me, het is geen kwakzalverij en zakkenvullen!
ik wilde eigenlijk filmpjes in het topic zetten over hoe hij soms erbij staat en hoe hij op dit moment beweegt aan de longe en stapt op het harde maar ik weet niet of ik dat nou wel doe..
waarom zou een paard dat niet kunnen krijgen (bekkeninstabiliteit)? dat is waar je het mee kon vergelijken zeiden ze!
gossa4ever schreef:snappen jullie nou waarom ik niet direct naar moerbeke oid wil?
dat dragen van die staart klopt wel ja! alleen als hij over de zeik gaat zet hij hem erop, verder eigenlijk niet!
FriesWytske schreef:Niet als ze op de juiste manier worden getraind, NatasjavE