Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

amosfantasia schreef:Inderdaad, heb ik over mij heen laten lopen .Maar ..ik heb geen zin in een geruzie/gekibbeL.
, maar dat is dan lekker haar probleem.amosfantasia schreef:Daarbij komt dat de Freule een TERRITORIUMGEDRAG heeft .Elke dag hetzelfde om erg veel spullen op de poetsplaats/wasplaats te zetten zodat er een ander er bijna niet meer bij kan .Om voor twee paarden ineens alles neer te zetten /hangen is erg veel .2 zadels,dekjes,peesbeschermers hoofdstellen en dan de poetskist ,emmer en ander spul .
Gistermiddag heeft mijn paard daar niet gestaan en het rook daar ook niet fris .Er zijn meer merries.
Over mijn paard (deze plast op de poetsplaats)zeurt zij al meer dan 2 jaar .Zelfs naar mensen toe van een andere stal .Ben blij dat de eigenaar van de stal het nu weet en toestemming heb dat het plassen geen probleem is en mag!
Of je gaat dan gezellig mee. TWEE paarden plus alle bagage! Hoeveel plek denk je dan in te nemen.....
amosfantasia schreef:Wat ik al eerder heb aangegeven werd zij ook als ZEER moeilijk gevonden bij een Ruitervereniging elders.
Dus...het zit in die vrouw en dat verander je moeilijk .Zeker omdat zij een ouder iemand is verander je dat niet meer .Haar karakter is nl zo.Misschien helpt het gesprek met de staleigenaar maar voor even .
Barricadeer ook met een longeerzweep de overdekte longeerbak .Tussen paard 1 en paard 2 van haar(moet zij nog poetsen)mag niemand gebruik maken om te longeren .Zegt dan:Ik heb toch gezegd dat ik mijn paarden moet doen !Nou..probeer het dan maar niet .
De tijd is nu weer begonnen ivm het slechte weer .
lady62 schreef:Ik zou zo'n klant liever kwijt zijn voordat anderen weg lopen.
De stal krijgt zo wel een slechte naam.
Daarom snap ik de eigenaar van de stal niet.
Dit gedrag moet je toch opmerken?
Anoniem schreef:lady62 schreef:Ik zou zo'n klant liever kwijt zijn voordat anderen weg lopen.
Stal geld (bijvoorbeeld 300) x 2=600 permaand met mss nog extra kastjes en een trailer waar voor betaald moet worden. Ik snap die stal baas wel.. Daar bij is de tijd van wachtlijsten ook voor bij...
ikke schreef:Anoniem schreef:
Stal geld (bijvoorbeeld 300) x 2=600 permaand met mss nog extra kastjes en een trailer waar voor betaald moet worden. Ik snap die stal baas wel.. Daar bij is de tijd van wachtlijsten ook voor bij...
Oh?? Nou, bij ons staan ze nog steeds opgesteld in rijen van vier voor een plek........
Ik weet van andere stallen in de buurt dat leegstand niet nodig is. Dat een enkele stalhouder ervoor kiest heeft niks met aanbod te maken maar met interne overwegingen.
Een goede stal heeft altijd de interesse van het paardenvolk uit de buurt
lady62 schreef:Ik zou zo'n klant liever kwijt zijn voordat anderen weg lopen.