Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Evelijn schreef:Nou jij liever dan ik... heb ooit eens mogen voelen van de tandarts. Paard had klem op en dan halve onderarm erin om achterste kiezen te voelen... brr...
vlaatjee schreef:Wat is dit nou weer voor raar verhaal. Paard stokkreupel, niet eens meteen een DA erbij, dan komt de smid je doodleuk melden dat hij een trap heeft gehad en daar moet je paard het maar mee doen? En nu gaat het opeens over zijn gebit.... Schiet mij maar lek, ik snap er niks van..
Pauline schreef:Ik snap er ook weinig van. Paard is kreupel en je gaat in zijn mond kijken.![]()
Dikke knie, stokkreupel en een wond bij de hoef, tijd voor een bezoekje naar de kliniek?
silvia58 schreef:Pauline schreef:Ik snap er ook weinig van. Paard is kreupel en je gaat in zijn mond kijken.![]()
Dikke knie, stokkreupel en een wond bij de hoef, tijd voor een bezoekje naar de kliniek?
DA/ Kliniek ?????
Nee hoor dat hoeft niet !
TS kan zelf heel goed beoordelen wat er aan de hand is![]()
Dat doet ze al maanden en het komt altijd goed
othelloster schreef:Stokkreupel is hij niet meer.. hij loopt een heel stuk beter,
Momenteel gaat alles niet zo goed, problemen thuis.. en ja.. dan de zorg van zo'n paard het is stressvol,maar proberen alles zo goed mogelijk te doen,
Othello heeft al eens op de kliniek gestaan door een diepe wond en gekneusd linksachterbeen, omdat hij was achterover gevallen in een beek en bijna verdronken..
dus ja, ik ga er zometeen heen en dan maak ik foto's en dan plaats ik ze hier, zit momenteel op school.. dus..
geerke schreef:othelloster schreef:Ik leef al mijn hele leven tussen de paarden en weet genoeg ondertussen, gisteren is het uit gegaan tussen de vriend van mjjn ma en mijn moeder.. Dus is even moeilijk momenteel
Je bent 15?
Pauline schreef:[***] wil je dat belerende toontje laten? Dank.
Ts wat een hoop ellende. Je hele leven tussen de aarden maakt nog altijd niet dat je in je paard kunt kijken. As je zoveel ellende hebt met dat paard lijkt het me nog atijd slim er een deskundige naar te laten kijken die er voor gestudeerd heeft.
.