sterkte in deze moeilijke situtatie. komt wel goed.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jet schreef:Dat is inderdaad wel wat verschil, maar nog meer dat ze nu doffer lijkt dan dat ze veel dunner is zo op de foto. Het is ook lastig te vergelijken als je haar verder niet ziet, op die oude foto staat ze te eten, in de zon, hoofd omlaag. Op de nieuwe is het niet zonnig, staat ze met haar hoofd in een bocht, dan is de rug ook al anders. Ze heeft wel haar oren mooi naar voren op die van vandaag hoor. Ik hoop van ganser harte dat ze je weer versteld doet staan en dat ze weer uit deze dip komt!
xxsalinaxx schreef:Ik kan mijn vorige bericht niet meer wijzigen, maar:
Morgen komt mijn reguliere DA een mestonderzoek doen.
Ik weet dat die niet helemaal betrouwbaar zijn, maar volgende week of die week erop komen ze van Den Hoek, dan moeten hun ook maar even kijken
En als ze wormen heeft, wat dan..
Om wormen weg te krijgen moet er weer troep in dat lichaam.
We gaan het zien!
Elisa2 schreef:xxsalinaxx schreef:Ik kan mijn vorige bericht niet meer wijzigen, maar:
Morgen komt mijn reguliere DA een mestonderzoek doen.
Ik weet dat die niet helemaal betrouwbaar zijn, maar volgende week of die week erop komen ze van Den Hoek, dan moeten hun ook maar even kijken
En als ze wormen heeft, wat dan..
Om wormen weg te krijgen moet er weer troep in dat lichaam.
We gaan het zien!
Wat ik las over bloedwormen is dat die jaren ingekapseld kunnen zitten. Het kan dus zijn dat er nu het ea los komt...ontwormen met iig ivermectine. Ja het is wel troep..maar ze moet er toch ook wel vanaf he, als dat het is uiteraard maar het zou me niets verbazen.
:(ogidni schreef:De verslechtering kan ook door de homeopathie komen (oke, de benen zijn dan wel weer vreemd). Maar dan zou je de komende tijd wel weer verbetering moeten gaan zien. Maar alles is nog mogelijk.
Ben zelf 8 jaar geleden bij Den Hoek geweest met mijn paard. Was ook mijn hoop dat zij nog iets konden doen voor hem.
Wij zijn ook een jaar bezig geweest met daarin momenten dat ik het bijltje erbij neer wilde gooien. En als je hem nu ziet, 24 ondertussen maar in zijn koppie nog 4. We rijden nog in de bak, duinen en op het strand.
Mijn ervaring bij Den Hoek is dat ze altijd eerlijk zijn over de kansen van een behandeling.
Als slobber zou je Seniores Priores kunnen geven van Subli, is een compleet voer wat als het nodig is zelfs het ruwvoer kan vervangen wat bij jou paard niet nodig is maar dan is het wel een goede aanvulling.
Heel veel succes de komende tijd.