Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jumerenik schreef:trap van ander paard is mogelijk. maar dan moet hij wel heel hard zijn getrapt. en je zou dan aan de buitenkant tekenen van een trap moeten zien of voelen. dat is niet zo. het is ook niet gevoelig.
rollen is ook niet mogelijk. (geen idee warom)
iets scherps gegeten is ook mogelijk. maar dan zou je het niet 'pas' daar metken dan zou je bijvoorbeeld in zijn slok- of dunne darm moeten vinden.
mijn ouders verdenken echter dat mischien een walnoot de boosdoener is. omdat de da zij dat het een volmaakt rond gat is. maar we hebben het aan de da gevraagt en die sluit het echter uit.
we hebben dus echt geen idee. en we zullen hier waarschijnlijk nooit achter komen.
ik hoop zelf dat het iets scherps is geweest. dan ben je er iig 100 procent zeker van dat het niet nog eens gebeurd. (100 procent kklopt natuurlijk niet hij kan altijd nog iets scherps hebben gegeten. maar hett is iig beter dan denken dat ie mishandeld is)
jumerenik schreef:okey vandaag even bij juper geweest....
hij doed het nog steeds voorspoedig. aleen hij moet nog een hele week antibiotica.
en hij mag ook nog lang niet naar huis. hij moet waarschijnlijk nog 3!! weken daar blijven
en het gaat nog tijden durren voordat ik er weer op mag rijden.
ik zit nu toch wel met een dubbel goevoel. aan de ene kan ben ik super blij dat het zo goed met hem gaat. maar aan de andere kant ben ik toch wel heel verdrietig dat het nog zo lang gaat duren.
xEmily schreef:jumerenik schreef:okey vandaag even bij juper geweest....
hij doed het nog steeds voorspoedig. aleen hij moet nog een hele week antibiotica.
en hij mag ook nog lang niet naar huis. hij moet waarschijnlijk nog 3!! weken daar blijven
en het gaat nog tijden durren voordat ik er weer op mag rijden.
ik zit nu toch wel met een dubbel goevoel. aan de ene kan ben ik super blij dat het zo goed met hem gaat. maar aan de andere kant ben ik toch wel heel verdrietig dat het nog zo lang gaat duren.
Eek ... drie weken. Dat wordt een duur grapje
ld en zijm wond is nog steeds niets klijnerjesito schreef:Kunnen ze daar eigenlijk geen scan van maken zodat ze duidelijker kunnen zien wat er gaande is.
Of met zo'n endoscopie??
Een darm geneest volgens mij normaal vrij snel, dus is raar als het helemaal niet verbeterd is.