Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
papagroom schreef:De olie is cosmetisch..voor de mooi dus...de spray voor de behandeling van brokkelhoevem,en rotstraal.
Beide producten worden door verschillende professionals gebruikt,en aanbevolen.
opisop_shop schreef:Iemand nog aan het ' testen'?
Ben benieuwd naar nieuwe ervaringen van gebruikers.
Maris schreef:papagroom schreef:De olie is cosmetisch..voor de mooi dus...de spray voor de behandeling van brokkelhoevem,en rotstraal.
Beide producten worden door verschillende professionals gebruikt,en aanbevolen.
En het verschil tussen de hoefspray in het doorzichtige flesje en de hoefspray in witte flesje (oliespray ) ?
Citaat:Mijn paard heeft bijna de hele winter last van een beetje rotstraal. Ik had al van alles geprobeerd, op aanraden van de hoefsmid. Nu ben ik de hoevenspray gaan gebruiken. Afgelopen vrijdag was de hoefsmid er weer en ik had aangegeven dat ik iets anders had geprobeerd en ik erg benieuwd was wat hij nu tegen zou komen. Ik had zelf wel al gezien dat het een stuk beter was, maar ik wilde zijn oordeel ook even horen. Zijn reactie: ik weet niet wat je hebt gebruikt, maar ga er vooral mee door! Het werkt!
TerraHowrse schreef:Ik weet dat er al een tijdje niet meer is gereageerd in dit topic, maar ik wilde toch even om raad vragen.
Ik heb een tijdje geleden in de locale dierenwinkel dit merk ontdekt, en ben via bokt en google opzoek gegaan naar meningen, en het zou blijkbaar goed werken voor exceempaarden. Meteen terug naar de winkel en de zalf, deoderant, hoevenspray, en lotion gekocht.
Voor mijn pony met vreselijk slechte hoeven gebruik ik nu een tijdje de hoevenpray, en dat helpt wel iets. Ik gebruik het nu om de dag, maar hoe vaak moet ik het eigenlijk gebruiken? Vaker (elke dag?) of minder vaak?
Ook heb ik een Friese merrie met lichte eczeem, ik gebruik de lotion in haar staart en manen en de zalf op haar hoofd, haar hoofd zit namelijk vol kale plekken. Ook dit doe ik eens per dag (sinds vandaag heeft ze er een vliegenmasker bij op) Moet ik de zalf en lotion minder vaak gebruiken? En is het aan te raden ook nog te wassen met de shampoo? De zalf helpt wel iets.