Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ibbel schreef:Wat mij altijd bevreemd is dat vrijwel iedere alternatieve behandelaar tot en met osteopaten aan toe, nier- en leverproblemen diagnosticeren. Oh, en baarmoederellende als het een merrie betreft.
Terwijl nier- en leveraandoeningen bij paarden zeer, zeer zeldzaam zijn.
Anya schreef:Er is zeker onderzoek dat gefinancieerd wordt door partijen die belang hebben bij een zeker resultaat van een onderzoek. Maar om te claimen dat er geen onafhankelijk onderzoek bestaat.. Dát is een regelrechte belediging aan het adres van de gemiddelde wetenschappelijk onderzoeker Marietje.
Ik spreek dan maar even voor mijzelf, maar mijn onderzoek wordt niet gefinancieerd door externe bronnen en ik laat me zeker niet beinvloeden door het onderzoek zo in te richten dat er iets uit komt dat ik vooraf zou kunnen benoemen o.i.d. Bovendien laat ik altijd mijn onderzoeksvragen en de opzet van mijn onderzoeken checken door derden. Dat geldt trouwens ook voor mensen die bijvoorbeeld hun afstudeeropdrachten bij mij doenIk ben ook maar een mens en dus worden ook die opdrachten dubbel gecheckt.
Anya schreef:Als ik mag kiezen tussen alle kokken, dan wil ik liever niet staphylococcus aureus
Die vind ik stom
Anya schreef:Als ik mag kiezen tussen alle kokken, dan wil ik liever niet staphylococcus aureus
Die vind ik stom
marietje1000 schreef:Hallo, kunnen we het gezellig houden? Het ging net goed. Ik ben niet verantwoordelijk voor de dood van wie dan ook. En die smile sloeg op de opmerking van Anya.
marietje1000 schreef:Echt onafhankelijk onderzoek is gewoon niet mogelijk. Zo'n onderzoek moet nu eenmaal worden gefinancierd. En de instantie die het financiert wil graag dat de uitslag wel in hun straatje past. So much for onafhankelijkheid.
En daarom, beste Ibbeltje, geloof ik mijn resultaten en sterk ik me aan de tevredenheid van mijn klanten. En daar doen alle tegenstanders niets aan af.
Lepeltje schreef:Niet helemaal gelezen trouwens maar deze lijkt wel positief:
Bioresonance therapy of rheumatoid arthritis and heat shock proteins
http://link.springer.com/article/10.100 ... 414#page-1