Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zien er wel heel eng uit maar gelukkig heeft ze nog wel een staart
ookal dan niet zow super..maarja...als ze er zelf geen last van heeft tsja..en jij kon er egt niks aandoen..iederen had het kunnen overkomen
Je hebt niks fout gedaan hor...
ik heb zelf niet zoiets meegemaakt...(gelukkig) maar het zal vast wel goed komen
naja veel sterkte en een dikke kuz voor je paardje
QuijoSavan schreef:Die foto maakt me wel eng hoor....maar ze houd haar staartwortel wel, en volgens mij is die hierboven gedeeltelijk weggehaalt...
Ik wilde alleen maar laten zien dat Betty toch nog steeds een vrolijk paardje is. (Alhoewel het de grootst zuurpruim is op aarde tegen al die lieve ruitertjes, want ze houdt alleen van vertrouwde personen
)
Het komt vast wel goed!

QuijoSavan schreef:Bij die van mij is er gelukkig geen amputatie nodig, maar hoe kan een staart klem zitten tussen de laadklep? Je doet deze toch als mens dicht en dat zien je dan toch?
We jmmr, gelukkig dat ze nog wel vrolijk is...
Arme Betty, ze hebben haar staart niet eens fatsoendelijk laten amputeren,...brrr
moet wel veel pijn hebben gehad,...
BlanCarla"]
[quote="QuijoSavan schreef:Bij die van mij is er gelukkig geen amputatie nodig, maar hoe kan een staart klem zitten tussen de laadklep? Je doet deze toch als mens dicht en dat zien je dan toch?
We jmmr, gelukkig dat ze nog wel vrolijk is...
Arme Betty, ze hebben haar staart niet eens fatsoendelijk laten amputeren,...brrr
moet wel veel pijn hebben gehad,...