Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
tossielove schreef:Kiki1976 Ik heb nu inderdaad geen enkele reden de pony in te laten slapen, dat ga ik ook niet doen. Ik geef toe dat ik de dierenarts beter vandaag al kon laten komen. Maar ik heb eerst alles op een rijtje gezet, opgeschreven en iedereen die meewerkt aan de paarden ingelicht. Geen excuus, weet ik.
Nu mag je nog 1 x duidelijk lezen: Ik trek een grens en de kosten, wij jij daar van vindt mag je zelf weten. In het wild had de pony waarschijnlijk allang dood geweest. Ik hoef ook geen reacties meer op financiëel gedoe, daar gaat het in dit topic ook niet om. Je weet trouwens helemaaaal niet, hoever ik kosten wil trekken voor de pony, dus ik vind je echt overdreven doet. Verder vind ik wel dat jullie erg goed geholpen heb en adviezen hebben gegeven waar ik echt wat aan had!Dankjulliewel!
tossielove schreef:Countrygirl: Ik weet niet hoe de hoefsmid dat weet, maar dat zei hijIk vertrouw er dus wel op dat hij gelijk heeft. Verder leg in de manier van bekappen hoe jullie het noemen de volgende keer aan hem voor. Ik heb vandaag een paddock gemaakt op een stuk wei waar geen gras stond. Nu staat ze dus lekker de hele dag in de sneeuw met een schuilstal, regelmatig een beetje hooi, water en een liksteen. Beestje komt niks meer te kort behalve nog 'medicijnen', dierenarts regel ik morgen.
Is het juist goed om ze op het verharde te laten lopen? Dacht juist van niet, maar dan zit ik misschien fout? Als ik buiten een rondje wil stappen, moet ik een klein stukje over de weg. Ze loopt dan niet snel, maar het gaat nog redelijk, zie daarvoor ook mijn filmpjes. Ik hoop ook dat ze weer pijn vrij kan gaan lopen en zich weer helemaal lekker gaat voelenIk doe er hard mijn best voor. Bedankt.
tossielove schreef:Ik zit op internet rond te kijken voor hoefschoenen. Ik kom er tegen van 4-12 euro maar ook van boven de 100. Welke moet ik dan hebben? En welke maat heeft ze ongeveer nodig?