Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Zo adviseert fabrikant Beet-it dagelijks twee shots van zijn geconcentreerde bietensap. De sporter krijgt dan in een paar slokken 800 milligram nitraat binnen. Volgens richtlijnen van zowel de European Food Safety Authority (EFSA) als het Voedingscentrum is dit voor iemand van 70 kilo ruim drie keer de aanvaardbare dagelijkse inname.
Habore schreef:Maar ook in sla zit dat....
Ik eet ook geen drie kroppen sla per dag of een berg spinazie....
Zolang je dat allemaal met mate geeft lijkt het me overroepen....
Een heel klein glaasje...puur uit verslaving, omdat het zooooo lekker is
Maar ik rook ook 10 sigaretten per dag....ook uit verslaving...zit ook wat in dat niet zo gezond is meende ik mij te herinneren...
Maar ik drink geen wijn...zitten ook veel nitrieten of/en nitraten in naar 't schijnt...dan toch nog een goedmakertje !
Pandora2 schreef:Olewo verstuurt niet naar Belgie...Ik moet via hun verdeler in Genk gaan...een hondensportwinkel...Zal straks die mensen even mailen..
@Jientis lastig idd als ze vooraan niet veel tanden meer hebben ! Maar in principe knabbelt een paard tussen zijn kiezen, dus als hij wortelen kan wegkrijgen, zal dat ook moeten lukken met een rode biet zonder het in 1 keer in te slikkenAnders de biet op je hand houden en hem er stukjes van laten afknabbelen