Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Visitor schreef:VERAx schreef:Weet iemand hier of je Lysine ook zo kan voeren (door voer heen gemengt) of moet het echt in combinatie met een ander supplement? En heeft het uberhaupt wel nut om het nu pas te beginnen met voeren, want als je eerst een maand moet voeren voordat het resultaat geeft is het denk ik niet de moeite waard om eraan te beginnen..
Haha, hoop stalgenoten hier
Geen idee, maar ik ga het maar gewoon voeren komende weken.
Ik weet dat de paarden het op de betreffende besmette stal (waar het wel zeker van is en ik iemand ken) allemaal ook krijgen nu op aanraden van de DA.
Enjoy_s schreef:Is hiervan ook bekend, van baat het niet dan schaad het niet neem ik aan?
VERAx schreef:Weet iemand hier of je Lysine ook zo kan voeren (door voer heen gemengt) of moet het echt in combinatie met een ander supplement? En heeft het uberhaupt wel nut om het nu pas te beginnen met voeren, want als je eerst een maand moet voeren voordat het resultaat geeft is het denk ik niet de moeite waard om eraan te beginnen..
VERAx schreef:Op internet lees ik dat je het beste meerdere keren per dag kan voeren, dus ga dat maar proberen.
Ik ga denk ik geen pot bestellen, aangezien verzenden dan weer bijna een week duurt. Ik ga wel even bij de apotheek langs.. Op dat stukje van Agradi staat wel ''Vitamine B6 ondersteunt de L-Lysine '', maar zou L-lysine puur dan wel genoeg functie hebben..?
stalnijmegen schreef:ik heb 2 hoefsmeden, de ene ben ik niet bang voor dat die het al weet. de ander komt hier niet echt uit de buurt, dus die heb ik wel ingelicht en idd die wist het nog niet, maar zegt hij zelf ook, ik heb alleen jou in de gevare zone, en ben net 2 weken terug bij je geweest, ddus je kan verlopig vooruit
wel jammer dat ik net na huis rijd, en een vd jachtstallen uit de buurt zie rijden met volle vrachtwagen, en 3 autos met trailers... ergens is er denk ik een jacht die ze gaan rijden...
julietink schreef:misschien kan een van de beheerders van het topic meedelen wanneer het bericht bevestigd is en we er dus wel mee naar buiten kunnen komen? ik schrik namelijk wel als ik lees dat de jachtstal, die hier toch heel dichtbij is, wel met paarden weggaat.