dierenhealing,wie kan mij er meer over vertellen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:39

Nou... Ik weet wel van de reguliere geneeskunde opleiding dat je bijvakken kan volgen in het alternatieve circuit (maar dat kon ik ook met mijn studie haha, mocht ook vak accupunctuur volgen bij geneeskunde). Wie weet ook wel bij de diergeneeskunde?

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:51

Ik ben ook helderziend....ik dacht net....waar blijft nick,en ja hoor////daar is ie......nee hoor Nick ik ben t helemaal met je eens.....aan vullend wil ik graag nog even vermelden dat helderziendheid,en intuitie niet door me kaar gehaald moeten worden,,,,,een goede DA,kan best heel intuatief zijn,,,nog stugger,dat zijn de besten,,,,maar om daar nou een paranormaal kaartje aan te hangen???

vuurneon

Re: dierenhealing,wie kan mij er meer over vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:53

Misschien eerder een paranormaal prijskaartje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 01:00

Een goeie dierenarts zal altijd benadrukken dat een paard je alles vertelt, als je maar wilt luisteren.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 01:58

JUUST

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 10:06

Moderatoropmerking:
Er is bewust een nieuw topic om discussie in te voeren over readen en healen. Of je nu voor- of tegenstander bent. Ik wil dan ook dat hier niet die discussie meer plaatsvind. Jullie kunnen hier terecht: [MD] [Centraal] Reading en Healing

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 10:10

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:19

Dyonne schreef:
[mod]Er is bewust een nieuw topic om discussie in te voeren over readen en healen. Of je nu voor- of tegenstander bent. Ik wil dan ook dat hier niet die discussie meer plaatsvind. Jullie kunnen hier terecht: [MD] [Centraal] Reading en Healing]

En gaat dit topic dan nog naar een ander subforum en zo nee, ben ik zeer benieuwd naar de argumenten hiervoor?

En wat is dan de bedoeling van dit topic, dat men hier diepgaand gaat filosoferen over de beste healingtechnieken (vast en zeker met onderbouwingen vanuit de praktijk), dat mensen hier vragen gaan stellen aan de healers over hoe ze hun eigen paard het beste kunnen laten helpen en door wie dan?

Hoe moet ik me dat voorstellen? :)

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:20

Daar was dit topic eigenlijk wel voor bedoeld :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:21

Inderdaad, als we dan toch een gestuurde mening moeten hebben, dan wil ik wel graag weten wat en hoe.

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 12:52

Dyonne schreef:
Er is bewust een nieuw topic om discussie in te voeren over readen en healen. Of je nu voor- of tegenstander bent. Ik wil dan ook dat hier niet die discussie meer plaatsvind. Jullie kunnen hier terecht: [MD] [Centraal] Reading en Healing

Ik begrijp dat het voor jullie ook niet zo makkelijk is,
maar Medisch is een discussieforum.
Als er in dit topic niet langer mag gediscussieerd worden,
dan hoort het op Medisch ook niet langer thuis.
Zgn. healen heeft sowieso met Medisch niets te maken, maar goed, dat is een ander verhaal.
Dit topic verplaatsen naar de HK is de enige juiste oplossing.

NickAltena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 15:35

Ik ben begonnen die andere lijn eens helemaal te lezen. (had nogal wat gemist door omstandigheden en geknip)
Eigenlijk klopt het natuurlijk niet dat bijvoorbeeld mijn lijn hier dan niet mag staan en deze wel.

Aan de andere kant is er door de moderators nu wel een mogelijkheid geboden eindelijk te kunnen discussiëren over dit onderwerp zonder de regel "verboden te discussiëren" te overtreden ;) en kan iedereen dus gewoon zijn mening geven.
Want de titel of het eerste bericht stelt geen vraag of "eisen" , behalve dan de Bokt-fatsoen-huis-regels zoals die overal gelden.
Of zie ik dat verkeerd ?