Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Na een week mocht hij naar huis, met een groot verband om zijn buik dat er nog een week om moest blijven ivm littekenweefsel. Hij heeft dan 2 maanden op stal gestaan (dagelijks 3x 10 minuten stappen, leuk met zo'n reus. Daarna mocht hij op een kleine paddock, en vanaf maand 4 mocht in in principe terug beginnen rijden. Omdat het zo'n groot en zwaar paard is (1m83 en bijna 800 kg) werd me aangeraden om nog wat extra te wachten. Uiteindelijk ben ik half november weer van start gegaan.
Echt naar, nouja knuffel en sterkte voor je paard en hopelijk is het morgen weer goed en kan hij weer lekker hooi eten

Bojangles schreef:Mijne had laatst dus gemest, vervolgens er precies op geplast, waardoor het dunne mest leek, vervolgens lekker erin gerold en overal natte mestvlekken. Ik dacht dat ik dood ging
Pas later na uitgebreid onderzoek zag ik dus dat ze precies op haar mest geplast had en dat ze geen dunne mest had.....
Hoe krijg ik het baasje op de kast??

Vanmiddag maar even wat langer wandelen.
niet echt wat ik verwachtte aan te treffen
. Er lagen nog een paar bixjes onder
Grappenmaker, zou ie me iets willen vertellen of zo? 

_Luziream schreef:Hoi Allemaal even een update van mijn ouwe gabber Lumorko. Het gaat goed, nergens meer last van. Lekker slobber gegeven en gereden door veeeeel water en wind........
.