Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NeverGiveUp schreef:Ik denk dat ze na een aantal uren achter elkaar al last krijgen van hun maag...
Langer dan 2 uur is het hier in ieder geval bijna nooit.
keona schreef:NeverGiveUp schreef:Ik denk dat ze na een aantal uren achter elkaar al last krijgen van hun maag...
Langer dan 2 uur is het hier in ieder geval bijna nooit.
je hebt vaak dat paarden een dag niks mogen eten.bv bij een slokdarm verstopping.dat zou dan toch eigenlijk ook niet moeten kunnen.mijn paarden hebben altijd ruwvoer ik zou ook nooit meer op een stalling willen staan of half pension dat je zelf kunt voeren.
superpony schreef:Verhuisd en nu krijgen ze vrijwel de hele dag!! Veel hebben een xl net en die vullen ze helemaal. Paarden gaan na ochtend maal op de paddock en daar krijgen ze ook. Op stal zit er in zo een net nog voldoende. Dus ik ben erg happy!! Moet er wel zo een 35km voor rijden, maar stal heeft alle voordelen, dus het is het waard!
Petpet schreef:ik snap niet dat mensen zeggen dat als ze uit slowfeeders krijgen en dan de hele dag zoet zijn, dat ze dan eigenlijk onbeperkt krijgen, want dat is dus zeker niet onbeperkt... Ook al zijn ze er lang mee bezig