Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Judith_VB schreef:Ik zou ala minuut mijn paard daar weghalen.
Een paard wordt niet in een paar dagen zo mager, hij zit slecht in het haar en het is er vies, gewoon smerig.
De kans dat je paard in zo'n omgeving beter wordt betwijfel ik.
Mag hij van zijn stalgenoten wel eten?
Misschien heeft hij bij een gevecht om voedsel wel een trap tegen zijn penis gehad.
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het er erbarmelijk uitzien je doet je paard te kort als je hem daar laat staan.
Relien schreef:pff wat een gezeur om die benen.. het gaat om zijn penis.. Wat maken die benen nog uit als zijn 5e been er zo uit ziet.. sorry hoor die benen zouden bij mij dan ook op de 2e plaats komen,
TS echt verschrikkelijk ik zou me kapot schrikken als mijn pony dit had. Hopelijk komt het snel goed. ik heb er geen ervaring mee. Veel sterkte hopelijk komt het snel goed
Annemiek89 schreef:Judith_VB schreef:Ik zou ala minuut mijn paard daar weghalen.
Een paard wordt niet in een paar dagen zo mager, hij zit slecht in het haar en het is er vies, gewoon smerig.
De kans dat je paard in zo'n omgeving beter wordt betwijfel ik.
Mag hij van zijn stalgenoten wel eten?
Misschien heeft hij bij een gevecht om voedsel wel een trap tegen zijn penis gehad.
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het er erbarmelijk uitzien je doet je paard te kort als je hem daar laat staan.
Ik ga helemaal met je mee!!
Nagano schreef:heb de groene zeep al hier staan en de termoskan ook ga er straks heen om te kijken hoe het met hem gaat en zijn stal en benen te doen dus hou er nu over op ik vroeg om hulp over zijn geslachsdeel
en niet om wat ik zelf ook al weet en op schreef dat ik er wat aan ging doen ik kan niet zelf namelijk zonder iemand naar mijn haflinger door een ongeluk dat ik heb gehad dus hopelijk begrijpen jullie nu dat ik alles doe wat in mijn macht licht om er voor hem te zijn nu !!!!!!!
Nagano schreef:heb de groene zeep al hier staan en de termoskan ook ga er straks heen om te kijken hoe het met hem gaat en zijn stal en benen te doen dus hou er nu over op ik vroeg om hulp over zijn geslachsdeel
en niet om wat ik zelf ook al weet en op schreef dat ik er wat aan ging doen ik kan niet zelf namelijk zonder iemand naar mijn haflinger door een ongeluk dat ik heb gehad dus hopelijk begrijpen jullie nu dat ik alles doe wat in mijn macht licht om er voor hem te zijn nu !!!!!!!