Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ElCamino schreef:Ragdollcat:sorry maar die huis-tuin-keuken-troep vind ik echt geen oplossing voor zulke problemen. Het speelt al een tijdje en die zooi helpt in mijn ogen allemaal niet. Moet ieder voor zich weten maar ík doe het niet.
Russel/JP: De DA wil gewoon een vitaminekuur geven en heeft dit aangeraden. Waarschijnlijk deels omdat zij dat nu eenmaal verkopen in hun kliniek maar ook zal ze er wel over nagedacht hebben. Of ik nou een pot met een goedje bij een winkel koop of via hun dat maakt mij geen moer uit. Liever in overleg met mijn DA omdat zij ook in het traject betrokken zijn.
Verder heeft de HB van mijn paard tot 2x niet aan suiker gelegen maar aan andere zaken, daarbij is hij niet IR dus dat gaat wel goedkomen met die mega-blud, en áls hij z'n voetjes gaat ontlasten zie ik dat gelijk.
Geerke: ik vraag me soms af of iedereen die een reactie geeft wel al mijn antwoorden leest....sorry hoo,r maar het ontwomingsverhaal heb ik al een aantal keer uitgelegd en verteld, zowel hier als in het HB topic...dit is op dit moment absoluut niet van toepassing
Maar goed: Hij is voorgaande keer ontwormd met Ivermectine omdat Het woud een lichte besmetting van bloedworm aangaf. En nu is hij voor de zekerheid preventief ontwormd met Equest hoewel zowel bloedonderzoek én mestonderzoek GEEN wormbesmetting aangaven.
Janouk, stro of hooi maakt niet zoveel uit, heb vrij grof hooi en denk dat het niet uitmaakt of ik nu hooi of stro geef.
Ik voer op dit moment gewoon hooi, hetzelfde als altij, dezelfde partij van dezelfde wei...