Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jazzgps schreef:Evelli schreef:Lekker dan....... Pony moet er maar onder lijden.... Arm ding......
Hij krijgt de beste verzorging , om van de jeuk af te komen.
En hier in het topic staat ook dat dierenarts er niks tegen kan doen, dan een schimmel prik te gaan geven tegen de jeuk.
Maar dan blijft hij nog door staan schuren . zijn staart schuurt hij al minder omdat hij in een andere stal nu staat.
,denkt eens aan pavokorreltjes of een vitaminesuplement en knoflook door het voer. kynshiri schreef:. Dan wordt ie op de weide gegooid zodat hij niet kan krabben, terwijl dat eigenlijk gewoon nog meer eiwitten betekent... hoe doordacht
Marstall, Doddson and Horrell etc. etc. is gewoon via internet verkrijgbaar, moet je alleen wat meer werk voor doen, maar dat is jou natuurlijk teveel werk voor je paardje. jazzgps schreef:Het hooi is niet getest. het hooi komt van uit het hele land.
Dus dat heeft geen zin omdat te gaan testen maar bedankt voor het mee denken.
Gisteren was hij heel erg bezig met al zijn herrie in de stal. ik heb gewoon kussen over mijn hoofd heen gedaan en toen kon ik gelukkig weer slapen.
jazzgps schreef:Het hooi is niet getest. het hooi komt van uit het hele land.
Dus dat heeft geen zin omdat te gaan testen maar bedankt voor het mee denken.
Gisteren was hij heel erg bezig met al zijn herrie in de stal. ik heb gewoon kussen over mijn hoofd heen gedaan en toen kon ik gelukkig weer slapen.
arm beest vergaat van de jeuk en jij loopt te klagen dat je niet kan slapen?
Denk dat je beter een beter baasje voor je paardje kan zoeken. eentje die hem de zorg geeft die hij nodig heeft en niet zeurt over zijn eigen nachtrust jazzgps schreef:De pony word niet verkocht.
Ik kan er ook niks aan doen dat hij zo veel jeuk heeft.
Ik ben de hele dag al met middeltjes aan het smeren ,dat hij minder jeuk gaat krijgen.
De dierenarts kan er verder ook niks aan doen. de schimmelprik werkt niet. dus verder kan ik er ook niks aan doen.
jazzgps schreef:De pony word niet verkocht.
Ik ben de hele dag al met middeltjes aan het smeren ,dat hij minder jeuk gaat krijgen.
De dierenarts kan er verder ook niks aan doen. de schimmelprik werkt niet. dus verder kan ik er ook niks aan doen.
jazzgps schreef:De pony word niet verkocht.