Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kirsten3110 schreef:Ook een stille meelezer.
Pfff heel veel sterkte meis, de gedachte alleen al dat ik ooit afscheid moet gaan nemen van mijn jongens brengt al tranen in me ogen, laat staan dat het ooit toch echt een keer gaat gebeuren. Heel dapper van je dat je dit besluit hebt genomen en heel veel sterkte de komende tijd. Het zal echt wel even duren voordat je je weer een beetje beter gaat voelen, en in je hart blijft hij toch altijd!
Nogmaals sterkte...

maar ik denk als je veel gehouden van je paard hebtdonnie13 schreef:Eline1510.
Het inslapen is bij mijn paard heel rustig gegaan allemaal.
Hij kwam daar binnen. en toen kreeg hij een catheter in die werd aan gebracht in zijn hals slagader.
Toen kreeg hij de eerst verdoving in zijn hals daar werd hij heel moe van ,hij zakte al bijna door zijn benen heen zo
snel weg was hij, daarna is hij naar de recovery kamer gebracht en daar heeft hij zijn laatste spuit gekregen, en toen is hij meteen overleden
Mijn paard is rustig heen gegaan in alle rust , ik heb er vreden mee dat hij nu op plek is waar pijn niet meer bestaat
Ik had hem graag nog 10 jaar bij mij gehad maar dat zat er helaas niet meer in.
Ik heb een heel mooi afscheid gehad van hem, ik zal ook nooit vergeten dat hij zelf gewoon traan liet vallen uit ze ogen.![]()
HIj legde zijn hoofd op mijn schouder neer ,en toen keek hij mij nog 1 keer heel diep in mijn ogen aan ik keek naar hem ik zij
lieverd het is tijd om te gegaan hij was meteen weg , ik mis hem nog elke dagmaar ik denk als je veel gehouden van je paard hebt
je hem ook naar een plek moeten kunnen gaan waar hij nooit meer pijn gaat krijgt, ik hoop hem ooit weer 1 keer trug te zien als ik zelf in de hemel ben.
Ik weet niet als dat kan maar je hoopt het toch.