Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mindim schreef:Een deken is een must, wanneer het paard zonder kan, dan vraag ik me heus af of het ZE is.
haflingertje schreef:Mindim schreef:Een deken is een must, wanneer het paard zonder kan, dan vraag ik me heus af of het ZE is.
Dat mag je je afvragen... Paard kon hier geen enkel moment zonder deken..
Ik moet eerlijk zeggen dat het me geen donder kan schelen of het nu wel of niet zomer ecxeem was.
Maar ik geloof het wel als twee veeartsen en Utrecht dat zeggen( Ik zou anders ook niet weten wat het dan wel zou zijn?! Aangezien we hem voor bijna alles hebben laten behandelen...)
Ik sta er zelf ook van te kijken.
Ik ben alleen maar zo ontzettend blij dat onze lieve haf nu al zo ontzettend goed gaat![]()
![]()
En dat is het ALLERBELANGRIJKSTEGeen jeuk meer, rust in zijn hoofd...
Ik hoop zo dat het doorzet, en het niet alleen is van het "afgeleid" zijn
haflingertje schreef:Mindim: Ik zie je bericht helemaal niet als aanval hoor...
Zo was mijn reactie helemaal niet bedoeld! Sorry als dat zo is overgekomen..
Ik ben alleen maar ontzettend blij voor Stef!
Ik had hem eigenlijk eens moeten filmen toen hij hier in de weide stond. Dan had ik denk ik bij heel veel mensen de twijfel kunnen wegnemen...
aerdenhout1 schreef:Wij hebben gister filmpjes gemaakt van hoe hij hier staat. die komen er vandaag op als het lukt. En Anke (haflingertje) en ik begrijpen echt alle goed bedoelde mailtjes en adviezen, maar er is al zo veel geprobeerd dat we hier een hele andere weg in proberen te slaan. Bij sommige komt het advies ook wel een beetje over alsof er te weinig gedaan zou zijn voor Stef, en dat valt verkeerd, wat ik heel goed kan begrijpen. Het is al moeilijk genoeg om je oog appeltje maar even weg te brengen als je al zo veel hebt meegemaakt met hem.
Als het tussen de oren zit helpt de eczeem deken daar ook aan mee zou je kunnen denken, deken=jeuk!
Zoals ik al zei, we houden hem heel goed in de gaten. Smeren voorlopig niets in met wat voor middeltje dan ook, staat hij voorlopig bloot buiten en krijgt hij geen speciaal voer.