Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liljebo schreef:Ik begrijp dat de greenguard goed bevalt?
Ik vind overigens dat hij er nog dusdanig op los graast met het masker, dat ik soms wel twijfel aan het nut. Hoewel hij toch niet dikker is geworden , volgens mij.
Leedebee schreef:liljebo schreef:Ik begrijp dat de greenguard goed bevalt?
Ik vind overigens dat hij er nog dusdanig op los graast met het masker, dat ik soms wel twijfel aan het nut. Hoewel hij toch niet dikker is geworden , volgens mij.
Over de greenguard heb ik al meerdere mensen gesproken waarvan de tanden van hun paard scheef zijn afgesleten!
Arabesk schreef:IndiraDay schreef:Mijn paard werd er eigenlijk gewoon gruwelijk chagrijnig van!!
Ze kunnen minder makkleijk bij hun etendus dat vinden ze sowieso niet tof
Leedebee schreef:liljebo schreef:Minilou... nog niet aan gedacht..Leendebee, kan ik ergens zien hoe je dat precies hebt gedaan?
Ehh, met een schaar :p en dan met een aansteker voorzichtig even langs de rand gaan.
Zelf heb ik uit de middelste rij 3 of 4 stukken (weet t niet precies uit mn hoofd) er uit gehaald.
cheyentic schreef:@nadita, Waarom vindt jij de greenguard maar niks?? Ik heb juist het idee dat de neus niet zo opgesloten zit en het daarom juist fijner is dan zo'n koker...