Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
quartel schreef:Gaat het hier om een handelaar uit de omgeving van Gorinchem??ik was zojuist bij de handelaar om er iets uit de winkel daar te kopen.
De vrouw van de handelaar vertelde mij dat het paard afgelopen maandag op transport naar het buitenland was gegaan.......
roybrit schreef:Ik hoop dat jullie ook wel snappen dat Quartel er ALLES maar dan ook ALLES aan doet om mij een schuldgevoel aan te praten, en de grond probeerd in te stampen.. Ik was net op stal maar nee dan durft mevrouw dr bek niet open te trekken, maar gaat wel mennen met een miniatuur pony van 70 cm en dan met 120 kg op een sulky zitten, dat is pas triest! en hoe zij met haar paard omgaat is ook niet het je van het. Maar dat doet er allemaal niet toe.

roybrit schreef:Ik hoop dat jullie ook wel snappen dat Quartel er ALLES maar dan ook ALLES aan doet om mij een schuldgevoel aan te praten, en de grond probeerd in te stampen.. Ik was net op stal maar nee dan durft mevrouw dr bek niet open te trekken, maar gaat wel mennen met een miniatuur pony van 70 cm en dan met 120 kg op een sulky zitten, dat is pas triest! en hoe zij met haar paard omgaat is ook niet het je van het. Maar dat doet er allemaal niet toe.
Nickyyyy schreef:Hopelijk plaats een mod hier een slotje, vind dat bokt een beetje ver gaat.
Dat je het er niet mee eens bent en het walgelijk vind allah.. maar om ts nu helemaal de grond in te trappen?
Hou de eer aan jezelf reageer niet meer. Wat wil je hiermee bereiken? TS kan zijn paard niet terug nemen.
Het verhaal eindigd hier, hoe erg je het ook vind.
Sonja schreef:Nickyyyy schreef:Hopelijk plaats een mod hier een slotje, vind dat bokt een beetje ver gaat.
Dat je het er niet mee eens bent en het walgelijk vind allah.. maar om ts nu helemaal de grond in te trappen?
Hou de eer aan jezelf reageer niet meer. Wat wil je hiermee bereiken? TS kan zijn paard niet terug nemen.
BOKT gaat ver???
TS begint nu ook nog eens te vuilbekken over een stalgenoot. DAT gaat ver.
TS moet zich doodschamen...
Sonja schreef:Nou inderdaad flink doodschamen!Nickyyyy schreef:Hopelijk plaats een mod hier een slotje, vind dat bokt een beetje ver gaat.
BOKT gaat ver???
TS begint nu ook nog eens te vuilbekken over een stalgenoot. DAT gaat ver.
TS moet zich doodschamen...

quartel schreef:@quartel: Graag verneem ik via pb welke handelaar dit is aangezien ik een vermoeden heb dat hij uit mijn omgeving komt.sorry maar ik heb getemt.......
TS heeft een fout gemaakt maar zoals het hier nu loopt is zeker mijn bedoeling niet geweest.
Misschien was mijn fout wel dat ik verteld had hoe het gelopen was.........ook niet netjes eigenlijk.
Dat TS zich af gaat reageren op mij is ook niet verassend en TS mag dat ook.
Ook ik had moeten bedenken dat hier veel reactie op zou komen......stom van mij!
mijn mening blijft de mijne maar ook die heeft grenzen.
Ik denk dat niemand zich fijn voelt als die zo vreselijk de grond in gestampt word door velen
Ik hoop dan ook op een slotje voordat dit verder uit de hand loopt
nanou schreef:quartel schreef:@quartel: Graag verneem ik via pb welke handelaar dit is aangezien ik een vermoeden heb dat hij uit mijn omgeving komt.sorry maar ik heb getemt.......
TS heeft een fout gemaakt maar zoals het hier nu loopt is zeker mijn bedoeling niet geweest.
Misschien was mijn fout wel dat ik verteld had hoe het gelopen was.........ook niet netjes eigenlijk.
Dat TS zich af gaat reageren op mij is ook niet verassend en TS mag dat ook.
Ook ik had moeten bedenken dat hier veel reactie op zou komen......stom van mij!
mijn mening blijft de mijne maar ook die heeft grenzen.
Ik denk dat niemand zich fijn voelt als die zo vreselijk de grond in gestampt word door velen
Ik hoop dan ook op een slotje voordat dit verder uit de hand loopt