paard wéér kreupel donderdag fotos maken waar beginnen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:43

Pff ik snap dit ook niet helemaal,waarom als er dan niks meer aan te doen was ,niet zelf opzoek gegaan naar iemand die een grasmaaier zoekt??? onder contract etc
of als dat paard pijn had gehouden zelf een einde aan gemaakt? door middel van een spuit?

ik snap het niet helemaal! eerst alles willen doen....en dan een handelaar? die alleen maar verdienen over een ander ze rug om...
En er zijn ook geen goeie handelaren...die denken maar aan 1 ding "geld"

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:49

Walgelijk.. geen woorden voor. Wat een schijnheil ben jij zeg, je voordoen of je het beste met je paard voorhebt en dan voor zo'n afloop kiezen. En nog ontkennen ook! Of nu niet meer..?

Bah hoop dat je er heel lang slecht van slaapt.

Zorgzaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:56

quartel schreef:
ik was zojuist bij de handelaar om er iets uit de winkel daar te kopen.
De vrouw van de handelaar vertelde mij dat het paard afgelopen maandag op transport naar het buitenland was gegaan.......
Gaat het hier om een handelaar uit de omgeving van Gorinchem??
Wat een schijnheilige vertoning met het gedichtje op pagina 3 :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:58

roybrit schreef:
Ik hoop dat jullie ook wel snappen dat Quartel er ALLES maar dan ook ALLES aan doet om mij een schuldgevoel aan te praten, en de grond probeerd in te stampen.. Ik was net op stal maar nee dan durft mevrouw dr bek niet open te trekken, maar gaat wel mennen met een miniatuur pony van 70 cm en dan met 120 kg op een sulky zitten, dat is pas triest! en hoe zij met haar paard omgaat is ook niet het je van het. Maar dat doet er allemaal niet toe.

TS, even voor je info:

zielig
Uitspraak: ˈziləx Bijvoeglijk naamwoord als iets medelijden opwekt `Het hondje had nog maar drie poten, zo zielig!`
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/zielig

zielig
arm, stakkerig, beklagenswaardig, deerniswekkend, treurig droevig, jammerlijk
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/zielig

zielig
[bijvoeglijk naamwoord]• met wie je medelijden hebt
vb:ik vind hem een beetje zielig
synoniem: arm [2]
bijvoeglijk naamwoord: zie-lig
zieliger
zieligst

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:00

Hopelijk plaats een mod hier een slotje, vind dat bokt een beetje ver gaat.
Dat je het er niet mee eens bent en het walgelijk vind allah.. maar om ts nu helemaal de grond in te trappen?
Hou de eer aan jezelf reageer niet meer. Wat wil je hiermee bereiken? TS kan zijn paard niet terug nemen.
Het verhaal eindigd hier, hoe erg je het ook vind.

Anoniem

Re: paard wéér kreupel donderdag fotos maken waar beginnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:01

vind het ook gigantisch stom dat je hem hebt weggegeven aan een handelaar.
maardat hij op transport is, geloof ik geen reet van.

abcde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:02

roybrit schreef:
Ik hoop dat jullie ook wel snappen dat Quartel er ALLES maar dan ook ALLES aan doet om mij een schuldgevoel aan te praten, en de grond probeerd in te stampen.. Ik was net op stal maar nee dan durft mevrouw dr bek niet open te trekken, maar gaat wel mennen met een miniatuur pony van 70 cm en dan met 120 kg op een sulky zitten, dat is pas triest! en hoe zij met haar paard omgaat is ook niet het je van het. Maar dat doet er allemaal niet toe.

hoe je het went of keert JIJ als eigenaar had de beslissing voor je paard moeten nemen!!!,
Het maakt mij helemaal niks uit wie wat zegt. En ik geloof heus niet alles wat hier staat MAAR:

JIJ hebt hier een hele grote steek laten vallen, omdat je die paar centen om hem in te laten slapen/of schieten niet meer wilde uitgeven.
Je zou je moeten schamen ;( :(

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:07

Bah, sorry ik heb hier maar 1 woord voor: Vreselijk!
Ik ga met de rest mee, had hem in laten slapen of op zijn minst naar de slager gebracht in plaats van dat hij nu op transport gaat. Echt vreselijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:08

Nickyyyy schreef:
Dat je het er niet mee eens bent en het walgelijk vind allah.. maar om ts nu helemaal de grond in te trappen?
Hou de eer aan jezelf reageer niet meer. Wat wil je hiermee bereiken? TS kan zijn paard niet terug nemen.

BOKT gaat ver???
TS begint nu ook nog eens te vuilbekken over een stalgenoot. DAT gaat ver.
TS moet zich doodschamen...

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:15

Och en jullie niet?
Kijk terug naar wat er geschreven wordt, Hou de eer aan jezelf en stop gewoon.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:16

Sonja schreef:
Nickyyyy schreef:

BOKT gaat ver???

een stalgenoot die haar eerst de grond in stampt walgelijk toch :n
ik zou dan indd ook me bek open trekken hoor _-:(

Zorgzaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:17

Sonja schreef:
Nickyyyy schreef:

BOKT gaat ver???
Nou inderdaad flink doodschamen!
TS schrijft in de openingspost: Ik heb écht zo een speciale band met hem (letterlijk overgenomen van pagina 1)
Dan geef je het dier toch niet weg aan een handelaar die het vervolgens op transport zet????
Ik snap best dat er bokkers zijn die in de fik vliegen bij het lezen van dit topic.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:19

Ik snap prima dat mensen het walgelijk vinden en weet ik veel wat nog meer.
Maar jullie walgen allemaal zo van TS, walg je niet vanzelf dat je je tot hetzelfde niveau verlaagd?
Ik citeer mezelf, hou de eer aan jezelf en stop hier gewoon. TS weet inmiddels vast wel wat jullie er van vinden

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:19

sorry maar ik heb getemt.......
TS heeft een fout gemaakt maar zoals het hier nu loopt is zeker mijn bedoeling niet geweest.

Misschien was mijn fout wel dat ik verteld had hoe het gelopen was.........ook niet netjes eigenlijk.
Dat TS zich af gaat reageren op mij is ook niet verassend en TS mag dat ook.
Ook ik had moeten bedenken dat hier veel reactie op zou komen......stom van mij!

mijn mening blijft de mijne maar ook die heeft grenzen.

Ik denk dat niemand zich fijn voelt als die zo vreselijk de grond in gestampt word door velen

Ik hoop dan ook op een slotje voordat dit verder uit de hand loopt

Zorgzaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:23

quartel schreef:
TS heeft een fout gemaakt maar zoals het hier nu loopt is zeker mijn bedoeling niet geweest.

Misschien was mijn fout wel dat ik verteld had hoe het gelopen was.........ook niet netjes eigenlijk.
Ook ik had moeten bedenken dat hier veel reactie op zou komen......stom van mij!

Ik denk dat niemand zich fijn voelt als die zo vreselijk de grond in gestampt word door velen

@quartel: Graag verneem ik via pb welke handelaar dit is aangezien ik een vermoeden heb dat hij uit mijn omgeving komt.

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:30

;(

Dat mensen zo dieronwaardig met hun paard om kunnen gaan...en dan ook nog menen een speciale band te hebben. Geen worden voor.
Ik ben inderdaad iemand die hier spontaan van in de fik vliegt.
Hopelijk neemt de ts nooit meer een ander dier, als ze het behandeld als een ding. Gruwelijk persoon.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:32

nanou schreef:
quartel schreef:

@quartel: Graag verneem ik via pb welke handelaar dit is aangezien ik een vermoeden heb dat hij uit mijn omgeving komt.

sorry, quartel heeft al te veel gezegd en gaat zeker niet met namen strooien ;)

abcde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:44

quartel: maar ik neem aan dat jij het niet verzint dat het paard op transport is aangezien hij hier in nl niet geslacht mag worden. Maar goed ik was zelf ook al tot die conclusie gekomen. ;)
Jammer dat TS zelf niet mans genoeg was om dat paard een waardig afscheid te gunnen.

Dat het voor TS miss niet fijn om te horen is dat lijkt me logisch,
Maar iedereen die het hele topic heeft door gelezen snapt waarom mensen hier wel wat fel op reageren :+

D00R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:54

Ik snap waarom er fel gereageerd wordt.

Nog los van dat je kan weten dat je paard wellicht op transport gaat, wanneer je hem of haar naar een handelaar brengt, snap ik niet goed hoe je tot de keuze komt hem überhaupt naar een handelaar te brengen als je zo'n goede band hebt met je paard.
Wat was daar in hemelsnaam het doel dan van?
Een handelaar die kosten gaat maken aan het houden van een paard van een ander, totdat hij een weiland heeft gevonden, bestaat gewoonweg niet.
Dat weet je bij voorbaat toch al?
Een handelaar die kosten gaat maken aan het laten slachten (afmaken, niet voor slacht gebruiken) van een paard van een ander bestaat ook niet. Waarom zou hij?
Een handelaar die een paard van een ander laat inslapen op eigen terrein en daar kosten aan gaat maken, bestaat ook niet.
Een handelaar moet geld verdienen aan paarden en de kosten van eigen miskopen ook al incasseren. Waarom zou een handelaar zo'n paar dan overnemen? Met welk doel?
Hoe heb je zo goedgelovig (of is het écht laf?) kunnen zijn?

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 17:54

En dan Nanou,wat zou je dan met de info willen doen?

Anoniem

Re: paard wéér kreupel donderdag fotos maken waar beginnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 18:00

Slotje voor overleg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 21:19

Moderatoropmerking:
Dit topic blijft op slot. TS heeft een keuze gemaakt en besloten het paard weg te doen. Of je het nu wel of niet eens bent met de keuze dan nog is het belangrijk met respect op elkaar te blijven reageren