Mijn meisje naar Revalidatiecentrum Vredenheim (Prdnzwembad)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Mijn meisje naar Revalidatiecentrum Vredenheim (Prdnzwembad)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 13:00

Ik heb ontzettend veel respect voor jou, de liefde voor je paard en wat je ervoor doet. Daar kunnen ontzettend veel mensen van leren!

bandita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 10:21

Thanks voor het duimen!! :D

De laatste week is ingegaan...

Doorzetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:17

Spannend!

Ik blijf voor je paardje duimen!

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:27

Wow, wat boft jouw paard met zo'n baasje!
Ik hoop ook echt dat de foto's beter zullen zijn!!!En dat ze pijnvrij nog door het leven kan!

En wat bijzonder mooi hoe een paard dus kan zwemmen!! zo'n groot lijf, en 4 benen/hoefjes die het werk doen!
Sterkte met alles

bandita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 17:43

Klopt, het is een heel indrukwekkend gezicht om een paard te zien zwemmen!

bandita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 12:57

Kreeg gisteren een smsje van Patrick dat het nog te vroeg was om foto's te maken.... Dus eigenlijk weet ik nu helemaal niks! Twijfel of ik haar daar nog een maand laat staan... Had wel een rekening van €1077,- ... Nu in totaal al een kleine €3500,- aan rekeningen! Heb het allemaal voor haar over... Maar weet nog steeds niet of het goed gaat komen, of dat ik überhaupt ooit nog weer iets met haar kan doen!! :(

Als ik nou zeker wist dat de aquatraining een gunstig effect zou hebben liet ik haar daar zonder pardon staan! Maar ben nu erg aan het twijfelen... moeilijk!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 13:03

Wat een verhaal! Ik volg het, die aquatraining is bere-interessant!
Wel een domper zeg!
Kunnen ze daar niets zeggen over of ze vebetering zien? En heeft het maken van een paar foto's geen zin om te zien of er uberhaupt iets vooruitgang is?

bandita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 13:04

Ja ze heeft daar nu een maand gestaan... Aan het begin van deze maand zijn foto's gemaakt, en dan aan het einde van de maand zouden foto's gemaakt worden om te kijken of er verbetering te zien zou zijn! Maar nu zeggen ze dat het te vroeg is voor foto's...... Dat snap ik ook wel! Maarja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 13:11

Dat ze niet alle foto's maken is wel logisch. Maar zou het maken van een foto niet iig kunnen aangeven óf het werkt of niet? M.a.w. je inzicht geven of het zin heeft nog een maand eraan vast te plakken?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 13:14

Ik zou iig niet zomaar beslissen om je paard er een maand te laten staan. Ik zou iig navragen bij je DA of hij er net zo over denkt dat een maand te vroeg is om foto's te maken en te beoordelen of er verbetering is.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 13:25

Idd wel raar dat ze toch niet een paar foto's kunnen maken, dan hadden ze je dat eigenlijk ook vantevoren wel moeten melden dat het niet zeker was dat ze nu foto's kunnen maken. Wie weet zeggen ze dat over een maand ook weer.. Zal goed met je DA overleggen! Het is wel heel veel geld en snap echt dat je het voor haar over hebt, maar het zou fijn zijn dat je nu al iets meer zekerheid hebt..

Levadeshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 13:33

@ TS: Volg je topic al even en was afgelopen maandag bij mijn paard op bezoek en hij stond naast die van jou bij het solarium en begreep idd dat het heel goed ging, maar dat er weer foto's gemaakt zouden worden om te zien in hoevere er verbetering was opgetreden. Nu lees ik dat de foto's niet gemaakt worden ;(
Heb jij de veearts die aan de kliniek verbonden is, of is er overleg met jouw eigen veearts?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 13:36

Ik kan me voorstellen dat je schrikt van de hoogte van de rekeningen die er nu al liggen, en ik kan me ook voorstellen dat je veel voor haar overhebt, maar het moet niet zo zijn dat je voor een paard jezelf financieel compleet de vernieling inhelpt.

Vraag om een second opinion, en laat een foto maken, ook al zeggen ze dat het nog te vroeg is om wat te kunnen zeggen...

Doorzetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 13:45

Dat is idd. niet niets qua kostenplaatje.

Ik zou zelf ook een second opinion aanvragen, en wellicht ook eerst met eigen dierenarts overleggen.

Ik blijf duimen voor jullie!

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 13:48

Wat TOP dat je dit doet voor je paardje! Hier kan menig mens een puntje aan zuigen!

Ik blijf je topic volgen. Wens je heel veel succes!

Ik neem me petje voor je af echt!

crazygirl23

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:11

jeetje je staat voor een moeilijke beslissing.

Heeft het gevolgen als je der nu mee zou stoppen? Ik bedoel zou het dan te vroeg zijn dat je der weer mee neemt?

Waarom is het te vroeg voor foto's?

Ik zou het in ieder geval heel moeilijk vinden. Wil je dan ook sterkte wensen met de keuze die moet maken!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:55

Raar dat ze dat even via een smsje meedelen.

bandita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 15:46

Precies...wil gewoon graag weten of het uberhaupt nog allemaal zin heeft.. We hebben de dierenarts die daar standaard is, Bert van Ittersum, en die is erg goed... Dus daar heb ik alle vertrouwen in! Gaan even contact met hem opnemen om samen de vorig gemaakte foto's te bekijken.. Hij heeft ook de foto's die net na het letsel gemaakt zijn, en de foto's vlak 6 weken na het letsel, dus hij gaat alles vergelijken! Daar moet toch wel iets uitkomen dacht ik..

Er wordt wel veel via de sms gecommuniceerd, maar kan altijd bellen en afspraak maken om langs te komen! Dus dat ga ik ook nog wel even doen...

Ik wil gewoon horen dat er verbetering is GRR *D

bandita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 15:48

@ levadeshop: Wat leuk dat je paardje er ook staat! Of ja, eigenlijk niet leuk... Welk paardje is van jou dan?

Het gaat ook erg goed met die van mij.... Ze doet hardstikke haar best, en ik denk eigenlijk ook wel dat dit haar beste kans op herstel is! Misschien wil ik alles wel te snel.... Maar aan het begin werd er gezegd dat er na een maand weer een foto gemaakt zou worden, dus daar had ik ook op gehoopt....

Levadeshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 16:08

@ bandita : Die van mij is makkelijk de herkennen, het is degene met een zuigband om :o
Als jij een foto wil, dan laat je toch een foto maken, alleen misschien is het inderdaad nog wel iets te vroeg. Die van mij staat er sinds 27/12 en die wil ik begin februari, als alles voorspoedig blijft verlopen, graag laten zwemmen en elke dag, al is het 5min, weer aan de longe gaan laten lopen bij hen. Heb voor die van mij wel gezegd dat ik hem zeker twee, misschien wel drie maanden daar wil laten. Liever iets te lang, dan een dag te kort. Financieel is het ook echt een nekslag, maar gelukkig zijn mijn vriend ook "je weet dat dit soort dingen ook kunnen gebeuren als je aan een paard begint". Dit jaar iig geen vakantie voor ons, maar het is het waard als mijn grote man weer beter kan worden.

bandita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 16:59

Levadeshop schreef:
Financieel is het ook echt een nekslag, maar gelukkig zijn mijn vriend ook "je weet dat dit soort dingen ook kunnen gebeuren als je aan een paard begint". Dit jaar iig geen vakantie voor ons, maar het is het waard als mijn grote man weer beter kan worden.

En zo is het!!! Als je een paard neemt ben je daar verantwoordelijk voor... :D

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 18:18

Ik zou zeker op het maken van een foto staan ! Vriendin van me haar paard brak haar kaak, bij elke foto zag je een kleine verbetering en botgroei !!!! Dat was ook elke 4 weken. Gewoon doen dus... het laat zeker verschil zien denk ik. succes ermee !!!!
Als er dan over een maand nog geen verschil is.... ik bedoel, de kosten van 1 extra foto kunnen er ook nog wel bij toch als je nog een maand blijft staan ? Duim voor je !!

bandita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 12:44

Klopt..... Maar dat consult voor foto's is 195 euries ;) Maarja.. dat kan er idd nog wel bij! Vanmiddag contact met de dierenarts... Dus ben benieuwd wat hij gaat zeggen!

Doorzetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 13:26

Spannend!

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:23

jeetje zeg, wat enorm goed dat je dit allemaal voor je paard over hebt. echt super zeg! Je paard ziet er echt heel happy uit daar met dat zwemmen. en het zwemmen ziet er ook heel grappig uit (Al is dat het natuurlijk als je het zo bekijkt allemaal niet)
Hopelijk is er verbetering! we duimen voor je en je paardje. heel veel succes gewenst.
erg mooi paardje is het trouwens.