Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fresco1234 schreef:Het boek gaat ook in op de diagnostiek en therapieën, die in alle opzichten gebaseerd zijn op biologisch elektromagnetisme, zoals de bioresonantietherapie en elektroacupunctuur. Het laat verder zien dat geneeswijzen zoals homeopathie en acupunctuur, waar veel biofysische praktijken mee werken, ook te beschouwen zijn als elektromagnetische geneeskunde.
fresco1234 schreef:Orlinapaard schreef:@ Fresco: In mijn eerste post heb ik een ervaring van een goede vriendin beschreven, wat ik toen ook duidelijk gesteld heb.
Zelf heb ik geen ervaringen met readings of aanverwanten omdat ik het nut er niet van in zie.
Ik ben wetenschappelijk gevormd (diergeneeskunde) en enkel het feit dat we hierover nooit wat te horen kregen in de opleiding zegt voor mij al genoeg.
Ik sluit mij dan ook aan bij de voorgangers die stellen dat dit topic niet thuis hoort in een medische rubriek.
dus je spreekt niet vanuit een eigen ervaring? dat is jammer.
het feit dat je niet iets te horen kreeg in je opleiding zegt mij ook genoeg: wat de boer niet kent dat eet hij niet
dus we doen gewoon alsof het er niet is, kunnen we geen moeilijke vragen krijgen ook
en kunnen we zeggen dat we het niet kennen
nou dat is lekker handig zeg!
zo iemand wil ik al helemaal niet in de buurt van mijn dieren
ik heb een dierenarts, gestudeerd en wel, en da is ook holistisch en geeft zelfs cursussen in communicatie met dieren
mijn hond wil naar geen andere dierenarts
ben toevallig eens bij een gewone geweest, die raust er maar van alle soorten pillen in...
neen dat wil ik niet meer
ingedodo schreef:Ik heb ooit een paard gehad die kreupel bleef. Dierenarts geweest hoefsmid geweest. Konden niets vinden, na 2 weken nog kreupel. Toen heeft mijn vader op advies van iemand laten komen voor aardstralen. Hij had nog geen ervaring met paarden, maar wist heel veel over aardstalen. Hij wilde een foto van het paard en hij wist te vertellen aan welk been het paard kreupel was, dit kon hij niet weten en toch klopte het.
Wat bleek nu, het paard stond met het kreupele been op een kruising van aardstralen als hij in de stal stond, wij wisten niet wat we mee maakten, want de dierenarts was vaak op de stoep geweest
fresco1234 schreef:neen ayasha, ik zit niet vast
dat kan niet omdat er altijd een oplossing is
zelfs door te zeggen lamaar, doe je nog iets.
maar okee, we kunnen eindelijk weer terug naar ervaringen, positieve en negatieve.
zigranta schreef:Maar wat ik mij dan afvraag is of mensen echt niet meer zelf kunnen denken en beoordelen?
Of is dat dan misschien doordat er meer mensen met paarden zijn gekomen i.p.v paardenmensen?
NickAltena schreef:De hond is inmiddels overleden, maar had een (door kanker aangetaste) milt die ze zeker niet over het hoofd had kunnen zien...... als die dame tenminste zou kunnen wat ze (nog steeds) beweerd te kunnen....
zigranta schreef:Maar wat ik mij dan afvraag is of mensen echt niet meer zelf kunnen denken en beoordelen?
Of is dat dan misschien doordat er meer mensen met paarden zijn gekomen i.p.v paardenmensen?(ik schaar mijzelf onder mens met paard even voor de duidelijkheid)
Ik heb toen zelf een magnetiseur ingeschakeld die ik via mond op mondreclame(nee niet zoenen!) ben tegengekomen NADAT de reguliere arts geen duidelijkheid kon geven.En nee heb toen geen foto`s laten maken omdat het elke keer op een ander been zat(kreupelheid)en dat in die tijd niet een gewone gang van zaken was.(toen was het van: paard niet geschikt?INRUILEN)
Ayasha schreef:een reader die beweerd diagnoses te kunnen stellen had je bij voorbaat al niet mogen geloven.
fresco1234 schreef:en dus ook niet delen van frustraties maar wel van je ervaring, dus nadat je het advies van die healer/reader/magnetiseur hebt opgevolgd, want alleen dan heb je een ervaring
Ayasha schreef:Esther: Dat IS het ook gewoon.Je hebt ze helaas overal zitten en het enige wat iedereen kan doen is blijven waarschuwen... Maar probeer dan wel om niet iedereen over dezelfde kam te scheren.
Ik snap de frustratie want mij frustreerd het ook dat ik weet dat er op dit moment een dier medische hulp ontzegt wordt omdat een of andere idioot beweerd dat zij het wel kan zien en genezen.