Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
O_FUN_ schreef:Als je hun de gegevens en resultaten overdraagt zullen ze hooguit een aantal dingen na checken. Daar is zoveel kennis dat er toch iets uit moet gaan komen.
YSR1971 schreef:Yvonndedv, waar is dat verkrijgbaar?
YSR1971 schreef:Hij is 9. Op het moment heeft ie even vakantie, staat overdag lekker buiten, nu samen met de merrie die haar veulen net verloren is (even niet in de groep, maar wel naast de rest). Merrie is daar heel blij mee, die biedt zich aan hem aan en hij vermaakt zich zo te zien daar wel mee ().
Uiteraard is ie wel elke dag in handen en krijgt hij voldoende aandacht, maar werken hoeft hij nu even niet. Ik ga dit weekend even lekker met hem naar buiten, even kijken hoe hij dan is. Gewoon rijden in onze eigen (buiten-)bak is hij ook sloom en lusteloos. Hij heeft het gewoon helemaal niet op het moment...
DA weet het ook echt niet. Ze heeft al overleg gehad met faculteit over hem, ook daar zien ze geen aanknopingspunten om een specifiek onderzoek ergens naar te doen. We hopen nu eigenlijk dat het wel Lyme is, dan heb je tenminste een diagnose en kun je wat doen.
Scheren van de hals zou eventueel nuttig kunnen zijn voor als hij werkt, in het land of op stal staat hij niet te zweten. Maar ja, als hij in deze conditie is, zo lusteloos, dan zal ik hem ook niet snel weer aan het werk zetten geloof ik.