Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prissey schreef:corretie de pony wordt niet geslacht aangezien hij niet gechipt is.. We gaan morgen langs onze DA voor alle informatie en kosten plaatje voor het inslapen
eppie38 schreef:Sorry maar wordt niet goed van dit topic, als je werkelijk iets voor hem wilt betekenen moet die 1000 euro ook geen probleem zijn en dan ook nog zeggen besteed ik liever aan een andere shet.
als je a zegt moet je ook b zeggen, blijf er anders vanaf, net alsof hij je dankbaar moet zijn dat je hem ter dood veroordeeld, vind dit te ver gaan en had liever dat je dit topic niet geopend had.
Jolliegirl schreef:Eppie38... niet iedereen heeft geld he... vind dit een erg kort door de bocht reactie.
Betaal jij die 1000 euro anders effe?
Deze pony is beter af met de dood dan nog zo door te leven.. zeker als hier 1000enden euro's kosten aan gaan zitten, en dit dier niet pijnvrij meer kan leven.
het is schandalig dat hier 4 meiden dit dier voor de dood willen kopen.. dit had zoiezo nooit mogen gebeuren,ik vind de eigenaar in dit verhaal nog het lafst!
eppie38 schreef:Sorry maar wordt niet goed van dit topic, als je werkelijk iets voor hem wilt betekenen moet die 1000 euro ook geen probleem zijn en dan ook nog zeggen besteed ik liever aan een andere shet.
als je a zegt moet je ook b zeggen, blijf er anders vanaf, net alsof hij je dankbaar moet zijn dat je hem ter dood veroordeeld, vind dit te ver gaan en had liever dat je dit topic niet geopend had.