Ben net terug. De vooruitzichten zijn somber. De maag en slokdarm staan nog steeds vol met het gras. De maaginhoud begint nu te rotten en stinkt behoorlijk.
Het is nog steeds niet duidelijk of het probleem nu ligt, bij de maag, de uitgang van de maag of de slokdarm. Het vasten vanaf maandagavond heeft dus niet het gewenste effect gehad. Operatie is experimenteel, dat houdt in hoge kosten en weinig kans van slagen. Daarbij het feit dat hij ook nog steeds niet weet wat de oorzaak is.
Niks doen is in dit geval geen oplossing, want het levert niks op.
De enige optie die hij nog gaf was, haar gaan inspuiten met iets(de naam ben ik al kwijt) zodat de maag zich gaat legen. Ook gaan ze haar dan cola geven om dat effect te versterken.
Hij gaf aan dat hij weinig hoop heeft dat het iets oplevert, maar anders is het afgelopen. Ookal is de kans klein, we moeten het proberen. Anders blijf ik mezelf altijd afvragen ...
Ik heb gevraagd of het geen lijdensweg voor haar wordt, ze kan er een beetje koliekerig van worden, maar ze krijgt daar dan pijnstillers voor. Ik zou niet willen dat de laatste dagen een hel voor haar worden.
Mijn arme schat, ze stond daar zo in die box, beetje naar eten te zoeken. Ze was wat angstig, ik denk door die onderzoeken. Ik heb haar een beetje gepoetst. Gelukkig is Angel bij haar.
Morgen hoor ik weer meer.