Zammie schreef:Ga morgen alles doornemen met de DA. Wil sowieso dat Tor wordt getest op insuline resistentie en ook het magensium (tekort) zal ik met hem doornemen.
Ze hebben beiden vandaag Cargio gehad en ik vind het wonderbaarlijk hoe de paarden hierop reageren. Tor geeft zelf aan, waar de problemen zitten en ze wil zelf de behandeling heel erg graag. Bij zam heb ik zelf even mogen proeven aan de werking en heb ik mogen meehelpen met de behandeling. Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat het toch 2 los van elkaar staande dingen zijn en dat het gewoon toeval was, dat Zam ineens ook stijf op stal stond. Hij loopt nu eigenlijk weer normaal. Was vanochtend wel iets stijf van achteren, maar stond net in de benen toen ik binnenkwam. Toen we ze buiten hadden lopen werd dat meteen al beter. Zam heeft een verleden met 1 achterbeen/knie en weet niet of het toch daar weg kan komen. Blijft dus allemaal gissen wat er precies aan de hand is, om dit moment.
kun je eens foto's plaatsen van je paarden?....soms kun je al aan de uiterlijke kenmerken al zien of ze IR hebben...