Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
borderjay schreef:Hoe zit het met de Hippo ex-cema testers hier? weten jullie al of je placebo had of de echte? En wat zijn de resultaten?
borderjay schreef:Hoe zit het met de Hippo ex-cema testers hier? weten jullie al of je placebo had of de echte? En wat zijn de resultaten?
fresco schreef:Zou iemand mij kunnen adviseren voor ik er een DA bij haal?
Heb 2 pony's staan, ze schuren de hele zomer niet en sinds 3 weken staan ze met dek op en zodra het dek afgaat worden ze helemaal gek van de jeuk!
Paarden zijn schoon van wormen (wormonderzoek laten doen), hebben nieuwe dekens op, zijn onderhand geschoren, dus geen luizen en hebben geen enkel teken van plekjes oid.
Ze glimmen als een spiegeltje en hebben verder nergens last van.
Wat zou dit kunnen zijn?
Zou het middel darmflora balans van Bloem een optie zijn om eens te geven en te kijken of het beter gaat?
deedee19 schreef:Ik zie de mugjes nu ook, maar de mijne schuurt helemaal niks meer. Weet niet hoe dat ineens komt, maar ze vindt het iig heerlijk zonder deken.
fresco schreef:fresco schreef:Zou iemand mij kunnen adviseren voor ik er een DA bij haal?
Heb 2 pony's staan, ze schuren de hele zomer niet en sinds 3 weken staan ze met dek op en zodra het dek afgaat worden ze helemaal gek van de jeuk!
Paarden zijn schoon van wormen (wormonderzoek laten doen), hebben nieuwe dekens op, zijn onderhand geschoren, dus geen luizen en hebben geen enkel teken van plekjes oid.
Wat zou dit kunnen zijn?
Zou het middel darmflora balans van Bloem een optie zijn om eens te geven en te kijken of het beter gaat?
Niemand??
fresco schreef:Zou iemand mij kunnen adviseren voor ik er een DA bij haal?
Wat zou dit kunnen zijn?
Kitty1 schreef:Het stikt van de mugjes, dekens op!!
guanacotje schreef:Ik wilde eigenlijk een nieuw topic openen, maar ik ging er van uit dat die toch gesloten zou worden. Daarom post ik het maar hier, in de hoop dat er reactie op komt
Ik heb een haflinger merrie, die sinds kort is beginnen schuren. Het is begonnen ongeveer een 2-3 weken nadat ze gedekt is (ze is ook meteen drachtig geraakt). Daarom vermoed ik dat die 2 dingen op een of andere manier aan elkaar gerelateerd zijn.
Verder ben ik er vrij tot heel zeker van dat het niks met zomereczeem te maken heeft, aangezien ze hiervoor nooit heeft geschuurd, en een dikke bos maken van 1m lang had. Verder schuurt ze net zo hard/vaak als het regent, terwijl die rotvliegjes dan niet voorkomen.
Zijn er nog mensen die dit kennen? Gaat het over na de dracht? Kan ik er iets tegen doen?
Alvast bedankt om dit te lezen