Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
om maken dat mn ouders het eerst wel deden, maar nu niet meer enkel uit principe
.Natasjaa schreef:Ik weet niet of het een optie is, maar het paard van een vriendin van mij (dier heeft chronische bronchitis en mag dus ook absoluut niet met stof in aanraking komen) krijgt kuil ipv hooi, omdat kuil van zichzelf al niet bepaald stoffig meer is. Is dat geen optie?
we hadden dar wel kuil maar dat was in de zomer net zo droog geworden als gewoon hooi.. maar diegene vertikte het om het nat te maken omdat het kuil was... maar bij mijn pony moet het nat zijn voor de stof maar toen de tijd ook omdat ze net gelaserd was in haar keel en haar keel zeer deed en met nat hooi is het wat zachter... klinkt mss beetj eraar maar glijd makkelijker weg..
kwaaier kon je me ook echt niet maken! om het welzijn van het beestje en gewoon iet doen uit hun eigenprencipe... je weet zelf het beste wat goed is voor je beestje alleen jammer dat veel mensen dat voor jou willen bepalen en hun eigen regels eraan lappen grrrrrrrrrrrrrrr ik was toen genoodzaakt om daar weg te gaan omdat het anders funest zou zijn voor mn pony na al bijna gestikt te zijn geweest 
juval schreef:jammer dat je ouders niet willen meewerken... maar ik vind het wel een beetje raar als je dierenarts hier dan de dupe van wordt.
Pytje schreef:juval schreef:jammer dat je ouders niet willen meewerken... maar ik vind het wel een beetje raar als je dierenarts hier dan de dupe van wordt.
Dierenarts moet zeker paard zijn
marie83 schreef:Bedankt voor jullie snelle en goede reacties![]()
Ik ga het thuis zeker voorstellen.
Puntje is wel, dat voordroog en kuil ed, niet duurder zijn dan hooi?
Mogen mn ouders kiezen, nat maken of duurder![]()
Maar goed, kans is dus nog steeds dat ze zeggen, beide niks ervan.
Dan zou ik het dus zelf moeten gaan betalen.., waar haal je die kleinere
pakken voordroog (omg. oss N-B), hoelang doe je ermee en wat kosten ze ongeveer ?
Super bedankt zover !
juval schreef:nee, ze zegt dat ze de rekening van de dierenarts niet wil betalen zolang haar ouders niet meewerken.. of begrijp ik het verkeerd?
, alles wat droog is is stoffig !
marie83 schreef:Bedankt voor jullie snelle en goede reacties![]()
Ik ga het thuis zeker voorstellen.
Puntje is wel, dat voordroog en kuil ed, niet duurder zijn dan hooi?
Mogen mn ouders kiezen, nat maken of duurder![]()
Maar goed, kans is dus nog steeds dat ze zeggen, beide niks ervan.
Dan zou ik het dus zelf moeten gaan betalen.., waar haal je die kleinere
pakken voordroog (omg. oss N-B), hoelang doe je ermee en wat kosten ze ongeveer ?
Super bedankt zover !