Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Aukelizzy schreef:Ik vind het wel van lef getuigen dat je gewoon toegeeft dat het waarschijnlijk door jezelf komt.
Haal er maar snel een goede osteopaat bij dan heb je meer duidelijkheid.
Adressen heb je vast al wel gehad mensen hier op bokt.
Hier anders nog de site waar je gediplomeerde osteopaten kunt vinden; http://www.icreo.com/Nederl/therap.htm
Maikaatje schreef:Voorwaarts neerwaarts. ontspannen dan gaat he hoofdje bijna vanzelf. ik heb er absoluut veel van geleerd en hoop dat ik het nooit meer doe!
Aukelizzy schreef:Maikaatje schreef:Voorwaarts neerwaarts. ontspannen dan gaat he hoofdje bijna vanzelf. ik heb er absoluut veel van geleerd en hoop dat ik het nooit meer doe!
Wanneer je dat voor ogen houdt ben je al heel ver op de goede weg
Maar ik heb echt hele moeilijke tijden met haar gehad dingen die ze nooit deed deed ze al een paar weken geleden dat was dan denk ik het begin van de pijn. Ik heb soms echt jankend erop gezeten omdat het gewoon niet lukte. ze vloog in rengalop weg ze wiegerde dat deed ze normaal nooit. en ze wou niet meer aan de teugel. mijn lesgever zei dat ik haar moest gaan longeren met hulpteugel en rijden ook maar na mijn idee word het dan alleen slechter. gijs schreef:ik denk dat de fysio hier weinig aan kan doen
ik heb zelf een paard met een nekblessure
gekregen door een stom ongeluk
ik laat hem behandelen door een osteopaat
deze kan de vastzittende wervels etc loskraken
de fysio doet meer met spieren
bij die van mij zet de atlas zich muurvast
eens in de drie maanden laat ik hem lekker losmaken en ik heb nergens geen last meer van
hij wordt behandeld door sandra van leeuwen
19LindA83 schreef:Ik weet een hele goede Fysio, is een aantal keren bij mijn paardje geweest..is ook tevens mijn istructrice...heel handig zo een 2 in 1 kan ze meteen rijtechnische tips geven waardoor je het ook voorkomt dat het weer vast zit.
Ze is heel bekwaam in haar vak, en neemt de tijd voor je, legt alles rustig uit.
Zit trouwens ook op bokt: paardfysio.. ik zou zeggen PB dr eens!
19LindA83 schreef:gijs schreef:ik denk dat de fysio hier weinig aan kan doen
ik heb zelf een paard met een nekblessure
gekregen door een stom ongeluk
ik laat hem behandelen door een osteopaat
deze kan de vastzittende wervels etc loskraken
de fysio doet meer met spieren
bij die van mij zet de atlas zich muurvast
eens in de drie maanden laat ik hem lekker losmaken en ik heb nergens geen last meer van
hij wordt behandeld door sandra van leeuwen
Het ligt eraan waar je paard zich vast zet.. meestal zet een paard (of mens) zich eerst vast met spieren en door lang vast zitten gaan vervolgens ook wervels scheef staan.
Ze weet gewoon waar ze het over heeft en is ook regelmatig bezig met bijscholen ed.
19LindA83 schreef:even off topic: Effe in je profiel geneusd: leuke haf!
Ik heb hem even bijgewerkt is wel weer een kijke waard haha
ik Zag dat ik een paar foto's had verwijderd. Maar jou paard/paardjes mogen er ook zijn oeh i love friezen
Ik heb maika gister gelongeerd maar ze liep nioet zoals ze normaal loopt. een beetje stuiterig. of hoe ik dat moet zeggen. en ik ging haar masseren met een borstel, alleen toen ik haar rug borstelde trok ze die spieren bij elkaar, en ja met rijden volgens een vriendin ook( drukt ze de rug weg), dus ik ga toch maar een dierenarts bellen en afwachten want dit is niet goed. het zou actrose kunnen zijn werd mij al verteld. Gr Sanne