Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
UpDate_ schreef:volgens mij heb je ook bij de divosa een resept van de dierenarts nodig....heb ik gehoord hoor....
ik weet wel dat je wormenkuren in duitsland gewoon kan kopen zonder resept
UpDate_ schreef:volgens mij heb je ook bij de divosa een resept van de dierenarts nodig....heb ik gehoord hoor....
MandyL schreef:bij ons gaat het zo.. de da laat je langs komen hij geeft dan een prik wormenkuur en die gaat 4 maanden mee... ik weet niet of het bij elke `da gaat... scheelt maar weing in geld.. en je hoeft er maar iedere 4 maanden aan te denken veel makkelijker vind ik
xjudithx schreef:UpDate_ schreef:volgens mij heb je ook bij de divosa een resept van de dierenarts nodig....heb ik gehoord hoor....
Laatst wilde ik ze bestellen (toch nog niet gedaan) en toen zag ik dat je een formulier moest invullen met de gegevens van je paard. Als je dat met de bestelling meestuurde kon je ze gewoon krijgen dacht ik. Ik zal het nog even nakijken.

MandyL schreef:equest zijn toen paarden aan dood gegaan had ik gehoort... dus die durf ik niet te gebruiken
Bonaire schreef:Aha. Paard is niet voor consumptie doeleinden. Vanaf 1 juli waren er toch allerlei nieuwe regels van kracht? Vandaar dat ik hiernaar vroeg. Misschien even voor de duidelijkheid
ik denk dat ik bij divoza toch maar is wat wormenkuren ga bestellen !