Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
en hopelijk komt je paardje er weer helemaal bovenop. Het is en blijft nu eenmaal een hele spannende periode .. ! Needje schreef:Mijn vorige paard is 2 keer onder narcose geweest. Binnen 1 week. Allemaal goed gegaan.
M'n huidige is ook 1x onder narcose geweest. Ook dat is goed gegaan.
Vind wel dat ze na een narcose er slecht uitzien.
Maar goed, meestal is een narcose in combi met blessure en medicatie. Niet onlogisch dat een paard er dan niet tip top uit ziet.
Mischien een rare vraag. Maar als ze dat bandje weghalen. Zijn de pezen op die plek dan niet ook wat kwetsbaarder voor trauma van buitenaf? Ik bedoel, normaal houdt dat bandje die pezen bij elkaar en zal ze wat beschermen op die plek. (bij jouw paard helaas niet)
Succes!
stroo schreef:hallo jouw paardje heeft dus het zelfde als onze pony denk ik ,dat is een ringband om de pezen ,deze is te strak en blijf je problemen houden met de pezen ,
een soort tunnel syndroom.
in de eerst instantie zou onze pony ook geopereerd worden ,maar het gaat nu al een tijd goed ,als het weer gebeurd wordt onze pony ook geopereerd dan in wolvega.
Bij mij is het helaas weer terug gekomen, maar goed een mens is natuurlijk anders als een paard..