gistermiddag lag onze b pony van ong 22 jaar in de bak als of hij dood was..we kwamen eral snel achter dat het koliek was..nou dierenarts gebeld en spuitje na 5 minuten moest je verandering zien en ws het binnen 2 uur nog niet beter moesten we weer bellen. nouja ik wandelen natuurlijk maar goed het werd niet minder eerder erger. nouja dierenarts erbij weer spuitjes enz.. die nacht sliep mn moeder en mn zusje bij de pony in een caravan (pony in de bak)en dan af en toe uit bed om te kijken hoe het ging en lopen enz.. nouja geen verbetering dierenarts erweer bij (dit x andere een hele goede) hij gevoeld blijkt slag in de darm te zijn..nouja ze heeft weer spuitje en volgens mij nog andere dingen en nu hopen dat het weer goed komt.. operatie is te duur dus we hopen dat het zo goed komt en anders zal ze moeten worden afgemaakt of inlaten slapen...
echt k u t dit! iemand die dit ook heeft meegemaakt en dat een paard is genezen zonder operatie??
de pony is al 10 jaar bij ons en zoon schatje je kunt er met halster en touw buitenriten mee rijden enz.. ik hoopgewoon dat het goed komt