Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Kan me voorstellen dat ie iets trekkerig loopt, maar zeker niet zo erg dat ie op 3 benen staat. Dan is het of naar binnen geslagen, of heb je een ander probleem.
en het is zeker iets waar je allert op moet blijven want het kan voor je paard o zo vervelend zijn. Ik heb een fries en die heeft er best snel last van, het veul blijft altijd zo hangen. Nu heb ik iets van de DA en heb er al 2 maanden geen last meer van
Mok is eigenlijk vrijwel bij elk paard anders, dus dit is ook niet echt te zeggen .... succes ermee iig.
levine schreef:Wie creëert "dé normale mok" ?Mok is eigenlijk vrijwel bij elk paard anders, dus dit is ook niet echt te zeggen .... succes ermee iig.
, ik ben het trouwens ook niet helemaal met je eens dat mok bij vrijwel elk paard anders is:P maar daar gaat het nu even niet over Femke16 schreef:dat hangt eigenlijk echter wel vrijwel af (lekkere zin:P) van de ernst van de mok. Als het een beginnend stadium is kan het na 1 of 2 x smeren binnen 2 dagen weg zijn. Als het echt heel erg is kan het na een behandeling van een maand of langer weg zijn. Dan heb je aan alleen zalf niet genoeg. Dan kan je zelfs beter de DA raadplegen ipv bokt. Maar, ik denk dat je in het zeg maar 'gemiddelde' stadium zit. Dat is het als je de goede mok creme hebt na 2 weken wel weg. Maar, dat neemt niet weg dat je het niet moet blijven controleren. Want eenmaal weg = niet blijft wegen het is zeker iets waar je allert op moet blijven want het kan voor je paard o zo vervelend zijn. Ik heb een fries en die heeft er best snel last van, het veul blijft altijd zo hangen. Nu heb ik iets van de DA en heb er al 2 maanden geen last meer van