Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
amazone77 schreef:ik zou je ook aanraden om een bloed test te laten doen,daar kan heel veel uitgehaald worden.
het kan echt van alles zijn.maar als je zijn bloed laat testen,heb je meer zeker heid.
heel veel succes met je paardje.
notalways schreef:amazone77 schreef:ik zou je ook aanraden om een bloed test te laten doen,daar kan heel veel uitgehaald worden.
het kan echt van alles zijn.maar als je zijn bloed laat testen,heb je meer zeker heid.
heel veel succes met je paardje.
Dankjewel,
we zouden het er met de DA over hebben.
Wat kan ik doen tot die tijd om dr niet meer te laten afvallen?
SuuZzel schreef:Veel ruwvoer geven.
Is het paard onlangs nog goed ontwormt?
Daar kunnen ze ook goed van afvallen en dof van worden..
. Elke87 schreef:Mijn paard had 2 weken voordat zijn bloed werd getest ook nog een wormenkuur gehad, maar bleek toch nog een wormeninfectie te hebben..
De DG is erg snel met bloeduitslagen. Dus als je hem maandag laat prikken heb je woensdag de uitslag in huis.
SuuZzel schreef:Je kunt ook een wormenspuit gegeven hebben die net niet de worm heeft bestreden waar ze last van heeft.. Ik zou de DA ook vragen om een mest onderzoek in combinatie met een bloedonderzoek. Dan kun je dat ook uitsluiten..
SuuZzel schreef:Je kunt ook een wormenspuit gegeven hebben die net niet de worm heeft bestreden waar ze last van heeft.. Ik zou de DA ook vragen om een mest onderzoek in combinatie met een bloedonderzoek. Dan kun je dat ook uitsluiten..

notalways schreef:Hee bokkers,
Ik heb een heel heel groot probleem,
na mijn vakantie is mijn paard veel afgevallen,
hoe dit komt weten we niet, ze wordt nu iets meer bijgevoerd,
en staat al 3 week op rust.
Maar nu helpt het nog niets, ze wordt er alleen maar erger op.
Weet iemand hoe dit komt?
(DA kan niets vinden, en vind dit ook raar)
Citaat:Ik heb er geen,
maar ik ben zoekende!
runningkawa schreef:notalways schreef:Hee bokkers,
Ik heb een heel heel groot probleem,
na mijn vakantie is mijn paard veel afgevallen,
hoe dit komt weten we niet, ze wordt nu iets meer bijgevoerd,
en staat al 3 week op rust.
Maar nu helpt het nog niets, ze wordt er alleen maar erger op.
Weet iemand hoe dit komt?
(DA kan niets vinden, en vind dit ook raar)
profiel:Citaat:Ik heb er geen,
maar ik ben zoekende!
SuuZzel schreef:
SuuZzel schreef:profiel:
Ik heb er geen,
maar ik ben zoekende!
??