Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lynn_Nikita schreef:een dierenarts bellen misschien
zonnebrand kan je tegengaan door goed in te smeren met waterafstotende zonnecreme,
en dat been kan wel eens mok zijn
maar laat de eigenaar gewoon de dierenarts bellen
missfcdb schreef:anouska4ever ik zou als ik jou was even geen zonnebrand erop smeren.
Omdat het zo erg is zo als jij het omschrijft dat het gewoon prikt bij het paard.
Ik zou als ik jou was gewoon nivea kopen en dit er een tijdje op smeren.
Door zonnebrand droogd de huid veel en veel sneller uit en als je nivea gebruikt wordt het weer wat vochtiger (vettiger)
En gaat het sneller genezen en heeft die er geen last van.
En voor het been ik kan het niet zien messchien als je foto's plaatst maar ik zou toch even de da bellen dat die even komt kijken.
Soms moet je gewoon dingen gebruiken die je zelf ook zou gebruiken als jij ergens last van hebt.
Het hoeft niet duur te zijn om het zelfde effect te hebben.
Baxter schreef:
anouska4ever schreef:Lynn_Nikita schreef:een dierenarts bellen misschien
zonnebrand kan je tegengaan door goed in te smeren met waterafstotende zonnecreme,
en dat been kan wel eens mok zijn
maar laat de eigenaar gewoon de dierenarts bellen
Dat been is zeker geen mok!
Maar bedankt verder!
LadyElmira schreef:Ga er nou niet zomaar nivea of andere troep opsmeren en bel gewoon die dierenarts op. Gaat het nou om je gemak of om je paard?
missfcdb schreef:LadyElmira was jou probleem.
Nivea is geen troep het helpt ook bij mensen hoor.
Je kunt toch niet voor alles een da bellen dan wordt het een duur grapje.
Ik ben al sinds mijn 5e bezig met paarden en pony's en ik gebruik gewoon nivea en spullen die ik ook zou gebruiken als ik ziek of pijn heb.
En tot nu is mijn paard/ pony altijd beter geworden.
En heeft nergens last van.
En anouska4ever gaf aan dat het niet haar paard is maar een verzorg paardje.
En voor het been zou ik wel advies vragen van de da.
missfcdb schreef:anouska4ever zou je messchien een foto kunnen maken van het been dan kan ik een beetje zien wat je bedoeld en de rest ook.
missfcdb schreef:LadyElmira was jou probleem.
Nivea is geen troep het helpt ook bij mensen hoor.
Je kunt toch niet voor alles een da bellen dan wordt het een duur grapje.
Ik ben al sinds mijn 5e bezig met paarden en pony's en ik gebruik gewoon nivea en spullen die ik ook zou gebruiken als ik ziek of pijn heb.
En tot nu is mijn paard/ pony altijd beter geworden.
En heeft nergens last van.
En anouska4ever gaf aan dat het niet haar paard is maar een verzorg paardje.
En voor het been zou ik wel advies vragen van de da.
Vjestagirl schreef:Toevoeging op het bovenstaande: je geeft je paard toch ook geen paracetamol als die pijn heeft, omdat het bij mensen ook werkt?
missfcdb schreef:capopjekop, lumen we kunnen wel masaal gaan lopen roepen da bellen.
Maar als de eigenaar dit weigerd en de dit meisje probeert ook te helpen vraagt tips maar is niet verantwoordelijk.
Ze kan de eigenaar alleen waarschuwen van he er is iets mis maar als de eigenaar zoiets heeft van nou nee.
Dan doen we hier niks aan en door te luisteren naar anderen kun je alvast bij het paard de pijn verminderen door nivea er op te smeren.