Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

femmefatale1 schreef:Nee.. paardje was 2 en had net voor het eerst in zijn leven een halster om.
. Hij was net 2 jaar en is nu inmiddels ruim 4 jaar en heb er een superpaard aan!!!
Amanda__ schreef:femmefatale1 schreef:Nee.. paardje was 2 en had net voor het eerst in zijn leven een halster om.
wil dat dan zeggen dat het paard niet iets kan mankeren?
Ze was goed.(Goh anders hadikder niet)
) en die werd netjes goedgekeurd.
(en dat heb ik echt al van meerdere mensen gehoord). Ik vind het het belangrijkst dat ze klinisch goed zijn. Er kunnen op foto's best wat dingen zijn waar ze echt nooit last van krijgen, heb ik al zo vaak meegemaakt, en ook andersom trouwens. Paarden die op de foto super waren en die altijd van alles mankeerden. Jumper was op de foto's ook helemaal niet goed maar die heeft heel zijn leven nog nooit kreupel gelopen (behalve dan toen ie zwaar hoefbevangen was, maar zelfs dat was na 3 weken weg en liep hij weer rad...) Paarden paard laten zijn en veel buiten laten lopen wil ook nog wel eens heel veel beenproblemen voorkomen ....
femmefatale1 schreef:Nee, dat wil dat niet zeggen..
Maar je kon em niet eens aanraken, of hij sloeg het licht uit je ogen..
Hoe had de DA hem dan willen keuren???
Ik heb em zelf bekeken en beoordeeld, en zo gekocht.