kaill87 schreef:Waar is die seniorenvoeding te verkrijgen en is dit ook in een kleine verpakking te koop ? Want dan wil ik dit zeker ook gaan proberen.
Gister met dat rotweer heeft die van mij met regendeken op gestaan, hij stond helemaal te schudden en wou zo graag naar binnen. Binnen lekker laten drogen en met deken op naar buiten gedaan, hij heeft echt moeite om zich warm te houden in dat weer, gelukkig schijnt nu de zon weer lekker !
Het is te koop bij de BoerenBond/Welkoop, en als de prijzen in alle filialen hetzelfde zijn kost het 10,20 per zak van 25 kilo. Je moet het dus wel lang weken en met veel water, want het zet echt gigantisch uit. Het is een totaalvoeder met lucerne, bietenpulp, granen etc. voor paarden die door gebitsproblemen of maagdarmproblemen te weinig uit een gewone brok of muesli halen (en dus ook oude paarden ivm gebit). Ik blijf onbeperkt ruwvoer aanbieden, ook al zit er al ruwvoer in de Subli SP. Zelf gooi ik er nog twee handjes Subli EM over (combi van plantaardige olieën in poedervorm).

Mijn paard zag er in mei nog zo uit. Hij kreeg op dat moment een baal hooi, 7 kilo muesli en anderhalve schep slobber per dag.
Daarna ben ik over gegaan op de Subli, we zitten nu half juli en je kunt zijn ribben niet meer zien.