Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
tjady schreef:Vorig jaar heb ik haar laten onderzoeken door een dierenarts homeopaat. Hij zij dat de merrie cyste op de eierstokken heeft en dat ze daardoor niet meer hengstig werd. Tja of het waar is. Ik weet het niet. Hij zei dat hij niet verwachtte dat ze ooit weer hengstig en drachtig zou worden. Tot nu toe heeft hij gelijk.
tjady schreef:mag: ja ik heb nu 1 keer regumate kuur gedaan maar niet drachtig na insemineren. Weet jij hoe ze verder onderzoeken of er idd cystes op de eierstok zitten. De dierenarts die mijn merrie heeft onderzocht deed dat d.m.v. haaranalyse. Ik wil niet zeggen dat ik hem niet geloof maar neem de diagnose ook niet klakkeloos aan.
Yvonne01 schreef:Ik lees ook even mee. Mijn merrie wil ook niet hengstig worden. Wel eitjes niet hengstig. Ook gespoten, geen resultaat. Gespoeld, geen resultaat. Nooit eerder van Regumate gehoord. Wat doet dat ?

JaBa schreef:tjady schreef:mag: ja ik heb nu 1 keer regumate kuur gedaan maar niet drachtig na insemineren. Weet jij hoe ze verder onderzoeken of er idd cystes op de eierstok zitten. De dierenarts die mijn merrie heeft onderzocht deed dat d.m.v. haaranalyse. Ik wil niet zeggen dat ik hem niet geloof maar neem de diagnose ook niet klakkeloos aan.
Gewoon een echo laten doen. Dat is alles. Het zou mij enorm verwonderen moest iemand dat zo vanbuiten of via een haartje zou kunnen zien. Gewoon een veearts vragen en een echo van de eiterstokken maken.