Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Droes zit in de klieren en die zitten niet in de hals maar onder de kaken. 
Apart dat hij zegt dat dit droes is. Waarom koopt iemand zo'n paard? Als het weg is is het niet meer besmettelijk, dus dan kun je hem wel vervoeren

.

Titsia schreef:@Sjimmy je kan ook gewoon rustig vragen of er een DA is bij geweest en trouwens ik wou gewoon weten of er niet besmettelijke droes bestaat.
Er is dus een DA bij geweest, ze wordt nu ingesmeerd met een of andere zalf, volgens de DA is het droes die niet besmettelijk is. Hoe of wat weet ik allemaal niet, want het is niet mijn paard, komt gewoon op mijn trailer te staan omdat ze net gekocht is door mijn broer en schoonzus. Ze wordt sowieso pas vervoerd als de plekken weg zijn.
Titsia schreef:maakt het uit of de DA gevraagd geweest is, het is mijn paard niet en mijn vraag was enkel of er zoiets bestaat als niet besmettelijke droes
aliesjeh schreef:Titsia schreef:maakt het uit of de DA gevraagd geweest is, het is mijn paard niet en mijn vraag was enkel of er zoiets bestaat als niet besmettelijke droes
omdat het op mij overkomt alsof je de dierenarts niet helemaal vertrouwd..
omdat hij je heeft gezegt dat het niet besmettelijk is en je toch hier nog die vraag stelt;)
Titsia schreef:Verootjoo deze merrie heeft heel goede papieren en ze mocht weg voor een prikje, toen ze ze kochten had ze dit nog niet, toen we haar normaal moesten ophalen had ze dit. Ik ben drie weken geleden met dit paard gaan rijden, ik was nl. proefkonijn, en toen merkte ik hier niets van op!
tyara1 schreef:Titsia schreef:Verootjoo deze merrie heeft heel goede papieren en ze mocht weg voor een prikje, toen ze ze kochten had ze dit nog niet, toen we haar normaal moesten ophalen had ze dit. Ik ben drie weken geleden met dit paard gaan rijden, ik was nl. proefkonijn, en toen merkte ik hier niets van op!
paard mocht weg voor een prikje... dat zegt toch meer dan genoeg?? heb de foto's bekeken, vind het er heel erg heftig uit zien. je hebt geen antwoord op je vraag, maar ik vind dit niet normaal....