Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
hrokur schreef:Laten jullie een osteopaat alleen komen als je problemen ervaart of ook gewoon als check-up? Wat zit daar voor kostenplaatje aan? Met wie hebben jullie goede ervaringen ( liefst in Noord Brabant e.o. )?
Bij haar betaal je 80 euro voor een behandeling, en dan is ze ruim een uur tot anderhalf uur bezig. Ik heb het nu twee keer laten doen met een maand of 2 ertussen en vanaf nu komt ze gewoon jaarlijks voor een check-up zeg maar. Of natuurlijk eerder als ik denk dat het nodig is. Maar ik vind haar erg goed, ze is erg aardig, geeft goede uitleg en neemt ruim de tijd. tanec_meisje schreef:Bij mij is Ellen Martens geweest, die komt ook in Noord BrabantBij haar betaal je 80 euro voor een behandeling, en dan is ze ruim een uur tot anderhalf uur bezig. Ik heb het nu twee keer laten doen met een maand of 2 ertussen en vanaf nu komt ze gewoon jaarlijks voor een check-up zeg maar. Of natuurlijk eerder als ik denk dat het nodig is. Maar ik vind haar erg goed, ze is erg aardig, geeft goede uitleg en neemt ruim de tijd.
maar ik vind het nog steeds niet erg duur, als je bekijkt wat dierenartsen voor voorrijkosten rekenen voor 3 minuten rijden.. Ik ben in ieder geval erg tevreden over haar en het is toch het belangrijkste dat je paard er echt wat aan heeft
) en hij heeft veel studie gedaan o.a. in Amerika. In mijn ogen de beste van Nederland en omstreken. Niet de goedkoopste, maar kwaliteit kost geld, nietwaar.
hrokur schreef:Laten jullie een osteopaat alleen komen als je problemen ervaart of ook gewoon als check-up? Wat zit daar voor kostenplaatje aan? Met wie hebben jullie goede ervaringen ( liefst in Noord Brabant e.o. )?

netam12 schreef:Mijn paard is ook een tijdje terug geholpen door een ostheopaat.(Martine Burgers)