Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
JoCo schreef:Toch zou het kunnen hoor! Heb je geen ander boom/gras soorten bij jou staan al de plaats waar je haar kocht?
Bijvoorbeeld: mijn paard schudt thuis niet, maar o wee als je in de buurt van het bos komt ...

JoCo schreef:Tja ik ben geen da, en ik kan de situatie van hieruit natuurlijk niet beoordelen.
Maar bij mijn paard zeiden ze ook dat het een tick was, en die is er een tijdje echt voor gestraft geweest als ze het deed ...
Ik geloofde er zelf geen barst van, na lang aandringen stemde da in met allergietesten, en ja hoor madam is allergisch!
Ze krijgt nu medicatie, draagt een neusnetje en het gaat stukken beter.
Ik hoop dat jouw situatie eenvoudiger op te lossen is, echt waar. Misschien doet ze het idd als ze nerveus is, en moet ze nog even aan d'er nieuwe situatie wennen ...
Elma_ schreef:De hengst bij ons op stal doet het ook zodra die een stal in moet.. de oorzaak is te veel langdurig op stal staan.. dus DE oplossing.. Lekker buiten laten lopen
Elma_ schreef:De hengst bij ons op stal doet het ook zodra die een stal in moet.. de oorzaak is te veel langdurig op stal staan.. dus DE oplossing.. Lekker buiten laten lopen
Watch_Me schreef:ik begrijp je reactie wel, als ze de heledag binnen zouden staan, zouden zich gaan vervelen, maar ze mag de hele dag + nacht op de wei en ze heeft een stal waar ze in en uit kan, ze heeft ook nog een vriendin en we hebben geen kale wei waar niks te eten valt!
Elma_ schreef:Watch_Me schreef:ik begrijp je reactie wel, als ze de heledag binnen zouden staan, zouden zich gaan vervelen, maar ze mag de hele dag + nacht op de wei en ze heeft een stal waar ze in en uit kan, ze heeft ook nog een vriendin en we hebben geen kale wei waar niks te eten valt!
Stond ze bij de oude eigenaar niet op stal? kan ook iets zijn wat ze daar ontwikkeld heeft.. En anders toch maar even een DA erbij.. al zou ik echt niet kunnen bedenken wat die hiervan moet zeggen..